Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость
№ |
УГУУЧУНУН А.А.А. |
ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ/ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ |
Жалпы балл/ Итоговый балл |
ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП |
|
Тестирлөө/ тестирование |
Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока |
1 |
Солпиева Б |
82 |
|
82 |
|
2 |
Полунина Н |
84 |
|
84 |
|
3 |
Джумабекова Г |
96 |
|
96 |
|
4 |
Бегалиева Н |
100 |
|
100 |
|
5 |
Родионова П |
58 |
|
58 |
|
6 |
Хегай О |
66 |
|
66 |
|
7 |
Бакулова Е |
65 |
|
65 |
|
8 |
Тойчубекова Н |
78 |
|
78 |
|
9 |
Деридова В |
69 |
|
69 |
|
10 |
Аалиева А |
95 |
|
95 |
|
11 |
Шамуратбекова |
87 |
|
87 |
|
12 |
Коваль А |
75 |
|
75 |
|
13 |
Чешева Т |
83 |
|
83 |
|
14 |
Омуркулова Р |
79 |
|
79 |
|
15 |
Шарпилова З |
84 |
|
84 |
|
16 |
Фалько Л |
82 |
|
82 |
|
17 |
Туманова А |
74 |
|
74 |
|
18 |
Молдошова М |
71 |
|
71 |
|
19 |
Абдрахманова С |
72 |
|
72 |
|
20 |
Нурмухамет к С |
84 |
|
84 |
|
21 |
Кучукбаева А |
83 |
|
83 |
|
22 |
Аксянова Ю |
86 |
|
86 |
|
23 |
Турдахунова М |
73 |
|
73 |
|
24 |
Шеина О |
75 |
|
75 |
|
25 |
Кулалиева Ж |
94 |
|
94 |
|
26 |
Переудина О |
91 |
|
91 |
|
27 |
Омурсултанова М |
93 |
|
93 |
|
28 |
Максатбекова М |
85 |
|
85 |
|
29 |
Сактанова Н |
87 |
|
87 |
|
30 |
Жумагулова Н |
78 |
|
78 |
|
31 |
Габибова М |
75 |
|
75 |
|
32 |
Чебак М |
76 |
|
76 |
|
33 |
Мальцева Н |
79 |
|
79 |
|
34 |
Ротанова Р |
78 |
|
78 |
|
35 |
Юсупова Б |
72 |
|
72 |
|
36 |
Субанбекова А |
79 |
|
79 |
|
37 |
Нурланбекова С |
76 |
|
76 |
|
38 |
Кыдыралиева Ч |
79 |
|
79 |
|
39 |
Байысбекова А |
84 |
|
84 |
|
40 |
Масалбекова Ж |
82 |
|
82 |
|
41 |
Усубакунова А |
80 |
|
80 |
|
42 |
Абыкеева М |
70 |
|
70 |
|
43 |
Омуркулова Р |
89 |
|
89 |
|
44 |
Абдраимова К |
85 |
|
85 |
|
45 |
Садыкова А |
84 |
|
84 |
|
46 |
Джураев К |
76 |
|
76 |
|
47 |
Абдисаминова А |
79 |
|
79 |
|
48 |
Гармышова Е |
72 |
|
72 |
|
49 |
Сорокина А |
71 |
|
71 |
|
50 |
Ласковая И |
73 |
|
73 |
|
51 |
Аиширова А |
71 |
|
71 |
|
52 |
Мухидин к Н |
84 |
|
84 |
|
53 |
Сабырова К |
86 |
|
86 |
|
54 |
Азизбаева У |
88 |
|
88 |
|
|
|
|
|
|
|