БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр.
1

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
    Шапиева Н   
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору. 2      
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты   2    
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү 2      
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

  2    
2

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

    Шапиева Н   
  Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери   2    
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы   2    
  Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн.   2    
  Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу 2      
 

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

2      
3 Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери     Шапиева Н   
  Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары.      
 

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

   2    
  Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү       
   Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү      
  Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент)       
4

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

 
    Шапиева Н   
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

 
   2    
  Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору     2    
 

Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы.

 
     
   

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

   
   Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү.      
 5 Өспүрүм курак      Шапиева Н   
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

 
 2    
  Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү     2    
 

Курактагы негизги проблемалар

  2    
 

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

  2    
  Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси   2    

Педагог мектепте психолог катары

 
    Шапиева Н   
 

Мугалим – практикалык психолог катары.

 
     
  Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)       
   

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

 2      
   

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

     
 

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

 
   2    
7

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

 

    Шапиева Н   
   

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

   2    
  Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар     2    
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү.     2    
  Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары   2      
   

Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши.

   2    
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
2          
Следующая страница