БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
14.10  Цивилизациялык процесстер жана кыргыз мамлекеттүүлүгүнүн саясий генезиси. Дин маданиятынын тарыхы (к) 2   Сатиндиева А.Т.  
14.10   21-кылымдын педагогикасы-өнүгүүнүн негизги артыкчылыктары жана багыттары.  2    Кыдыралиева А.Р.  
 15.10 Психология   2   Насиппаева Ы.   
15.10 21-кылымдын педагогикасы-өнүгүүнүн негизги артыкчылыктары жана багыттары. 4    Кыдыралиева А.Р.  
16.10  Инклюзивдик билим берүүдө мугалимдин орду 2   Абдылдабеков Б.  
16.10 Көркөм өнөр, Технология предметтерин улуттук баалуулуктардын негизинде заманбап окутуу учурдун талабы. Жетекчиликке алуучу, окуу-ченемдик документтери (негизги жана предметтик билим берүүнүн стандарттары).    2 4 Акматов Д.А.  
17.10 Мектепте Көркөм өнөр, Технология  предметтетин окутуудагы жалпы маселелер, максаты жана милдеттери. Окуу поцессин көйгөйлөрдү чечип окутуунун натыйжалуу уюштуу маселелери.  6  Акматов Д.А.  
18.10

Окуу процессин санариптештирүү

2 6 Жумаева А.Э.  
21.10 

Жетектөөчү   окуу-ченемдик документтерин окуп, түшүнүп, практикада колдонуудагы маселелер. Окутуунун формалар, методдор.  

 - Көркөм өнөр, Технология предметтери боюнча даярдалган окуу методикалык комплекстер.

( Көркөм өнөр 1-6-кл.),

 ( Технология 5-6-кл.).

- “Менин үйүм” - тематикалык сүрөт. (графикалык каражаттар менен.) 

- Деңгээл сызыгын аныктоонун жолдору. 
6 Акматов Д.А.   
22.10 

Перспектива, мейкиндикте ой жүгүртүү боюнча практикалык иштерди аткаруу.

-  Абаа перспективасы жөнүндө  түшүнүк.   
 2 6 Акматов Д.А.   
 23.10

- Технология предметин окутуудагы негизги талаптар. «Технология» предметинин модульдарын ишке ашыруу.

  1. «Өсүмдүк өстүрүү»;
  2. «Мал чарбачылык»
  3.    «Кулинария». 
Акматов Д.А.   
24.10 Укук таануу 2   Кадыркулов Б.  
 24.10     “Көркөм өнөр, Технология предметтерин компетенттик мамиленин негизинде окутууну пландаштыруу, интерактивдүү усулдарды колдонуу.” Мүмкүнчүлүгү чектелген жарандардын (ЛОВЗ) окуусун эске алуу Чыгармачылык менен эмгектенген мугалимдеринин иш тажрыйбалары.   4 Акматов Д.А.   
25.10 Интерактивдүү, долбоордук сабактар менен таанышып, ой бөлүшүп, тажрыйба алмашуу.   4 Акматов Д.А.  
Следующая страница