БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
 28.10 Цивилизациялык процесстер жана кыргыз мамлекеттүүлүгүнүн саясий генезиси. Дин маданиятынын тарыхы     Сатиндиева А.Т.    
28.10  Нормативдик блок   2   Кыдыралиева А.Р   
29.10 

Педагогдун иш-аракетиндеги стресс жана кесиптик чарчоо (выгорание)

  Насиппаева Ы    
29.10 

21-кылымдын педагогикасы – өнүгүүнүн негизги артыкчылыктары жана багыттары.

  Кыдыралиева А.Р.    
30.10 

Инклюзивдик билим берүүдө мугалимдин орду

  Абдылдабеков Б.    
01.11 

Окуу процессин санариптештирʏʏ

 8   Урматбек к.Р.   
04.11  Билим берүү мекемелеринин укуктук-ченемдик документтери. “Кыргыз жараны”.   2    Кадыркулов Б   
 28.10 КРда Жалпы билим берүүчү жаӊы бекитилген Мамлекеттик стандартты    Эсеналиева К.Э.   
29.10  Мамлекеттик стандарттагы тʏйʏндʏʏ тʏшʏнʏктɵр,  компетенттүүлүктөр, талаптары, күтүлүүчү натыйжалары      2  Эсеналиева К.Э.       
 30.10 Негизги компетенттүүлүктөр, репродуктивдʏʏ, продуктивдʏʏ, креативдʏʏ деӊгээлдери  Эсеналиева К.Э.       
30.10  PISAнын коммуникативдик-функционалдык сабаттуулуктарын калыптандырууда  кыргыз тилинин предметтик стандарты, программасы, календарлык-тематикалык планы      4 Эсеналиева К.Э.       
31.10   Окутуу кыргыз тилинде жүргүзүлгѳн мектептерде адабиятынын предметтик стандарты, программасы, календарлык-тематикалык планы    4 Эсеналиева К.Э.       
31.10   PISA изилдөөсү  жана анын китерийлерин, талаптарын  кыргыз тили жана адабияты  предметтерине интеграциялоо Эсеналиева К.Э.       
31.10  PISA - Эл аралык программа тууралуу маалымат.    2   Эсеналиева К.Э.       
 04.11 PISAнын тексттеринин классификациясы:Туташ, туташ эмес, аралаш, курама тексттердин фоматтарын колдонуу,    2  4 Эсеналиева К.Э.       
04.11  Кептин: стилдери, жанр, түрлөрү, кеп ишмердиктеринин 4 тʏрʏ      2 Эсеналиева К.Э.       
05.11  Кыргыз тили жана адабияты сабагында окутуунун максатын окуучунун позициясынан түзүү, кѳрсѳткүчтѳрүн аныктоо     2 Эсеналиева К.Э.       
05.11  Окуучулардын жетишкендиктерин баалоодо PISAнын критерийлерине негиздөө     2  2 Эсеналиева К.Э.       
05.11  Б.Блумдун таксономиясын Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясын колдонуу методологиясы   2 Эсеналиева К.Э.       
06.11  Б.Блумдун таксономиясын Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясын колдонуу методологиясы     4 Эсеналиева К.Э.       
06.11  Жыйынтыктоочу аттестация   Эсеналиева К.Э.       
06.11  Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планын презентациялоо     2 Эсеналиева К.Э.       
  Тест    2 Эсеналиева К.Э.       
   Жалпы 36 36    
Следующая страница