БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Дата/Кн Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/Подпись
Лек. Пр1.
1

Киришүү. Ченемдик-укуктук документтер. Окуучулардын жетишкендиктерин баалоонун максаты жана милдеттери.

 
 2  2 Асанакунов Т.А.   
2

PISA - Эл аралык программа тууралуу жалпы маалымат.

 
   2 Асанакунов Т.А.    
3

Бүгүнкү күндөгү мектептеги  билим берүү тутумунда “Баалоо”, “Баа берүү” жана “Баа коюу”  маселелери...

Асанакунов Т.А.    
4

Так белгиленген максаттардын критерийлери. Заманбап окутуунун окуу процессиндеги орду.

 2 Асанакунов Т.А.    
5

Үзгүлтүксүз баалоо.

Мамлекеттик билим берүү жана баалоо

 боюнча  предметтик стандарт, компетенция,

компетенттүүлүктөр, талаптар

 2  2 Асанакунов Т.А.    
6

Сабактын максатын окуучунун көз карашында коюу.

  Асанакунов Т.А.    
7

Окуучулардын жетишкендиктерин

баалоо принциптери.

 2  4 Асанакунов Т.А.    
8

Баалоонун критерийлеринин даражалары.

 2 4 Асанакунов Т.А.    
9

Калыптандыруучу баалоодо колдонуучу техникалар жана кайтарым байланыш.

 2 Асанакунов Т.А.    
10

Окуучулардын топто иштегендеги жетишкендиктерин баалоо.

 4 Асанакунов Т.А.    
11

Окуучулардын өзүн-өзү баалоосу/

Бирин-бири баалоосу.

 2 Асанакунов Т.А.    
12
Окуучулардын жеке ишмердигин

баалоо.  

 4 Асанакунов Т.А.    
13
Активдүү жана интерактивдүү окутуунун

стратегиялары жана багыттары.

 4 Асанакунов Т.А.    
14
Активдүү жана интерактивдүү окутуунун

стратегиялары жана багыттары.

   2 Асанакунов Т.А.    
15
Мазмундуу (аутентичная) баа берүү.
  Асанакунов Т.А.    
16

Билимге баа берүүнүн рейтингдик системасы.

  Асанакунов Т.А.    
17

Баалоонун тарыхы. Белги коюу системасынын кемчиликтери тууралуу.

  Асанакунов Т.А.    
18

Салттуу жана жаңыча баалоонун

 салыштырмалуу анализи.

   2 Асанакунов Т.А.    
Следующая страница