БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы​

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
    Шапиева Н   
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору  2      
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты      
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү   2      
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

 
     

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

 
    Шапиева Н   
  Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери     2    
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы        
  Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн.       
  Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу       
 

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

 
     
 3 Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери      Шапиева Н   
  Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары.       
 

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

 
   2    
   Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү      
   Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү      
  Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент     2    
 4

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

 
    Шапиева Н   
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

 
     
  Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору       
  Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы       
   

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

 2    
  Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү  2      
 5 Өспүрүм курак      Шапиева Н   
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

 
   
  Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү       
 

Курактагы негизги проблемалар

 
     
 

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

 
     
   Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси      
 6

Педагог мектепте психолог катары

 

 
    Шапиева Н   
 

Мугалим – практикалык психолог катары.

 
     
   Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)      
 

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

 
 2      
   

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

     
 

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

  2    
 7

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

 
    Шапиева Н   
 

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

 
     
   Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар      
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү.       
   Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары  2      
   Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши      
           
           
Следующая страница