БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
25.11 ЦП и ПКГ   2   Сатиндиева А.Т.   
   Нарблок    Кыдыралиева А.Р.  
26.11 Психология  2    Насиппаева Ы.  
  21-кылым. педагогикасы-өнүгүү. нег. артыкчылык. жана багыт. 4    Кыдыралиева А.Р.  
27.11 Инкл.-к б.б. 2   Абдылдабеков Б.  
   

Математиканы окутуунун максатын PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо:

- баланын муктаждыктары

- коомдогу муктаждыктар

- мамлекеттик суроо-талаптар
  Чекиров К.М.   
  Математиканы окутуунун мазмунун PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо жана жаңылоо критерийлери.    2   Чекиров К.М.    
  Математиканы окутуунун инновациялык методдору     Чекиров К.М.   
 28.11 

Математиканы окутуунун каражаттары:

- окуу китеп

- жумушчу дептер

- маселелер жыйнагы

- тесттик тапшырмалар жыйнагы 
  4 Чекиров К.М.    
  “Эксперимент жүргүзүүгө” ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатууга пайдалануу   4  Чекиров К.М.   
29.11 Окуу процессинин санарип-рүү   8  Жумаева А.Э.   
  02.12 БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ     Чекиров К.М.   
  Укуу таануу  2   Кадыркулов Б.   
 03.12  Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүндө баланын математикалык сабаттуулугун калыптандыруу    2  Чекиров К.М.   
 

Жалпы билим берүүчү мектептерде математиканы окутуунун актуалдуу проблемалары. Билим берүүнүн стандарты.

ХХI кылымда билим берүү.

ХХI кылымдын педагогу жана үзгүлтүксүз кесиптик өнүгүүнүн зарылдыгы. 
 6    Чекиров К.М.   
 04.12 Гендердик сезимтал педагогика жана STEM. Гендердик сезимтал сабактарды түзүү. Класста жана мектепте гендердик кырдаалды түзүү   2    Чекиров К.М.   
  Математиканы окутуунун законченемдери жана принциптери. Математика боюнча билим берүүнүн жана билим алуунун технологиялары.     Чекиров К.М.   
 

А. Математиканы PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун окуучу үчүн оң жана терс таасирлери

 
   4  Чекиров К.М.   
 05.12 Педагогдун ишмердүүлүгүнүн максаты – ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун калыптандыруу     2  Чекиров К.М.   
  Педагогикалык ишмердүүлүктү ар бир окуучу математикалык сабаттуулукка ээ болгондой өткөрүү стратегиясы    2  Чекиров К.М.   
 

Математиканы окутуунун PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун мугалим үчүн оң жана терс жактары

Курсту жыйынтыктоо. Кайтарым байланыш.
   4  Чекиров К.М.   
06.12

Маселе чыгаруу – математикалык сабаттуулукту калыптандыруудагы негизги окуу-таанып билүү ишмердүүлүгү

   Чекиров К.М.   
 

МАТЕМАТИКАНЫ ИНТЕРАКТИВДИК ОКУТУУ ЖАНА МАТЕМАТИКАЛЫК САБАТТУУЛУК

   Чекиров К.М.   
   Тестирлөө      
  Жалпы: 26 46    
Следующая страница