БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Дата/Кн Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/Подпись
Лек. Пр1.
1

Киришүү. Ченемдик-укуктук документатор. Окуучулардын жетишкендиктерин баалоонун максаты жана милдеттери.

 
 2 Асанакунов Т.А.   
2

PISA - Эл аралык программа тууралуу жалпы маалымат.

 
 2 Асанакунов Т.А.    
3 Аналогия Жана Эталлондук Жуптар   Асанакунов Т.А.    
4

Бүгүнкү күндөгү мектептеги билим берүү тутумунда «Баалоо», «Баа берүү» жана «Баа коюу» масласелери...

 4 Асанакунов Т.А.    
5

Максат коюу Жана Анын исполняет роль баалоодогу.

   4 Асанакунов Т.А.    
6

Таковы максимальные критерии. Заманбап окутуунун окуу обрабатывающих предприятий.

Асанакунов Т.А.    
7

Үзгүлтүксүз баалоо.

Мамлекеттик билим берүү жана баалоо

 боюнча предметтик стандарт, компетентность,

компетентный, талантливый

 2  2 Асанакунов Т.А.    
8

Сабактын максатын окуучунун көз карашында коюу.

  Асанакунов Т.А.    
9

Окуучулардын жетишкендиктерин

баалоо принципы.

Асанакунов Т.А.    
10

Критическая оценка Баалоуна.

Асанакунов Т.А.    
11

Калыптандыруучу баалоодо колдонуучу техникулар Жана Кайтарым байланыш.

 2 Асанакунов Т.А.    
12

Окуучулардын топ иштегендеги жетишкендиктерин баалоо.

  Асанакунов Т.А.    
13

Окуучулардын өзүн-өзү баалоосу/

Бирин-бири баалоосу.

Асанакунов Т.А.    
14
Окуучулардын жеке ишмердигин

баалоо.  

  Асанакунов Т.А.    
15
Активдүү жана интерактивдүү окутуунун

стратегия Жана Багыттары.

 2 Асанакунов Т.А.    
16

Баалоонун тарыхы. Белги используют системные функции кемчиликтери тууралуу.

 
   2 Асанакунов Т.А.    
17

Салттуу жана жаңыча баалоонун

 Салыштымалуу анализы.

 2 Асанакунов Т.А.    
18 Тест    2 Асанакунов Т.А.    
Следующая страница