БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
20,11 При тест-диагностикалык баалоо    Эсеналиева К.Э.   
20,11 STEM, STEAM, STREAM, PISAнын  контексттеринде интеграциялап  окутуу” аттуу курсунун  ченемдик- укуктук документтери   2   Эсеналиева К.Э.   
20,11 STEM, STEAM, STREAM, PISAнын  контексттеринде интеграциялап  окутуу” аттуу курсунун  ченемдик- укуктук документтери    Эсеналиева К.Э.   
21,11 STEM, STEAM, STREAM, PISAнын  контексттеринде интеграциялап  окутуу” аттуу курсунун  ченемдик- укуктук документтери    Эсеналиева К.Э.   
21,11 Тʏйʏндʏʏ тʏшʏнʏктɵр,  компетенттүүлүктөр, деӊгээлдер (репродуктивдʏʏ, продуктивдʏʏ, креативдʏʏ)    Эсеналиева К.Э.   
21,11 Тʏйʏндʏʏ тʏшʏнʏктɵр,  компетенттүүлүктөр, деӊгээлдер (репродуктивдʏʏ, продуктивдʏʏ, креативдʏʏ)    Эсеналиева К.Э.   
22,11 Билим берүүнүн бүтүрүүчүсүнүн моделдери    Эсеналиева К.Э.   
22,11 Билим берүүнүн бүтүрүүчүсүнүн моделдери    Эсеналиева К.Э.   
22,11 АВС деңгээлдери: тесттик тапшырмалары    Эсеналиева К.Э.   
23,11 АВС деңгээлдери: тесттик тапшырмалары     2 Эсеналиева К.Э.   
23,11 Контекст, интеграция түшүнүктөрү    Эсеналиева К.Э.   
23,11 STEM- аббревиату́расынын чечмелениши, бүгүнкү күндөгү актуалдуулугу, практикалык иштер   2   Эсеналиева К.Э.   
23,11 STEM- аббревиату́расынын чечмелениши, бүгүнкү күндөгү актуалдуулугу, практикалык иштер    Эсеналиева К.Э.   
30,11 STEM- аббревиату́расынын чечмелениши, бүгүнкү күндөгү актуалдуулугу, практикалык иштер    Эсеналиева К.Э.   
30,11 STEAM- аббревиату́расынын түшүнүктөрү жана практикалык иштер   2   Эсеналиева К.Э.   
30,11 STEAM- аббревиату́расынын түшүнүктөрү жана практикалык иштер    Эсеналиева К.Э.   
30,11 STREАM тууралуу маалымат жана практикалык иштер    Эсеналиева К.Э.   
07,12 STREАM тууралуу маалымат жана практикалык иштер    Эсеналиева К.Э.   
07,12 STREАM тууралуу маалымат жана практикалык иштер     2 Эсеналиева К.Э.   
07,12 PISA тууралуу маалымат жана практикалык иштер   2   Эсеналиева К.Э.   
07,12 PISA тууралуу маалымат жана практикалык иштер    Эсеналиева К.Э.   
09,12 PISA -тексттердин классификациясы: (Туташ, туташ эмес, аралаш, курама) Кеп ишмердиктеринин 4 түрү    Эсеналиева К.Э.   
09,12 PISA -тексттердин классификациясы: (Туташ, туташ эмес, аралаш, курама) Кеп ишмердиктеринин 4 түрү     2 Эсеналиева К.Э.   
09,12 PISA -тексттердин классификациясы: (Туташ, туташ эмес, аралаш, курама) Кеп ишмердиктеринин 4 түрү     2 Эсеналиева К.Э.   
09,12 PISAнын баалоо критерийлери     Эсеналиева К.Э.   
10,12 STEM, STEАM STREAM-балоонун SMART критерийлери    Эсеналиева К.Э.   
10,12 STEM, STEАM STREAM-балоонун SMART критерийлери    Эсеналиева К.Э.   
10,12 Баалоо Б.Блумдун таксономиясынын, Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясынын ролу  2   Эсеналиева К.Э.   
10,12 Баалоо Б.Блумдун таксономиясынын, Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясынын ролу    Эсеналиева К.Э.   
14,12 Баалоо Б.Блумдун таксономиясынын, Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясынын ролу     2 Эсеналиева К.Э.   
14,12 Окуучунун позициясындагы сабактын максаты  жана анын кѳрсѳткүчтѳрүн аныктоо    Эсеналиева К.Э.   
14,12 Окуучунун позициясындагы сабактын максаты  жана анын кѳрсѳткүчтѳрүн аныктоо    Эсеналиева К.Э.   
14,12 Окуучунун позициясындагы сабактын максаты  жана анын кѳрсѳткүчтѳрүн аныктоо     2 Эсеналиева К.Э.   
26,12 Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планын презентациялоо /Эссе,кыскача видео    Эсеналиева К.Э.   
26,12 Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планын презентациялоо /Эссе,кыскача видео     2 Эсеналиева К.Э.   
26,12 жыйынтыктоочу тест     2 Эсеналиева К.Э.   
           
           
  ЖАЛПЫ 22 50    
           
Следующая страница