БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Дата/Кн Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/Подпись
Лек. Пр1.
1

Манас таануу курсунун максаты, мазмуну жана

методикасы

 
  Асанакунов Т.А.   
2

“Манас” эпосунун кыргыз элинин турмушунда алган тарыхый орду жана анын бүгүнкү күндөгү мааниси

 
 2   Асанакунов Т.А.    
3

Улуу эпостун негизги сюжети*бириктирилген варианттын

негизиннде*

 
 2  2 Асанакунов Т.А.    
4

«Манас»эпосунун гуманизми, философиялык мааниси

 
Асанакунов Т.А.    
5

Манасчылар – улуу эпостун улуу сактоочулары жана жалындуу үгүтчүлөрү  

 
Асанакунов Т.А.    
6

“Манас” эпосун эл оозунан жыйноонун тарыхы

 
 2  4 Асанакунов Т.А.    
7

“Манас” XV–XVI жана XVI кылымдын биринчи жарымында алгачкы кагазга түшүрүлүшү”  

 
 2 Асанакунов Т.А.    
8

“Манастын” 19-кылымдын экинчи жарымынан Октябрь төңкөрүшүнө чейинки эл оозунан жыйналуу таржымалы

 
 2 Асанакунов Т.А.    
9

Эпостун Октябрь төңкөрүшүнөн кийин эл оозунан жыйналышы

 
 2 Асанакунов Т.А.    
10

“Манас” эпосунун китеп болуп басылып чыгуу тарыхы: идеологиялык тоскоолдуктар жана карама-каршылыктар

 
  Асанакунов Т.А.    
11

“Манас” КМШ аймагынын окумуштууларынын изилдөөлөрүндө

 
  Асанакунов Т.А.    
12

“Манас” эпосунун кыргыз окумуштуулары, манастаануучулары тарабынан изилдениши   

 
   2 Асанакунов Т.А.    
13

“Манас” эпосунун чет өлкөлөрдө изилдениши

 
 2 Асанакунов Т.А.    
14

“Манас” – театрда-драмада, сүрөттө, кинодо, музыкада

 
   4 Асанакунов Т.А.    
15

Эпостун чыгышы жөнүндө илимий божомолдор

 
Асанакунов Т.А.    
16

Азыркы учурдагы манасчылар

 
  4 Асанакунов Т.А.    
17

Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планын презентациялоо.

 
   4 Асанакунов Т.А.    
18

Жыйынтыктоочу аттестация.

 
  Асанакунов Т.А.    
19 Максаттарды окуучунун позициясынан коюу б-ча практикалык сабактарды жыйынтыктоо    4 Асанакунов Т.А.    
Следующая страница