БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1 2021 - 2040-жылдарда КР Билим берүүнү өнүктүрүү программасы. 2021 - 2040-жылдарда КР Билим берүүнү өнүктүрүү программасы    Шаршембаева Л.С.    
2

КР «Билим берүү жөнүндө мыйзамы». КР Мектептик жалпы билим берүүнүн мамлекеттик билим берүү стандарты

 

 
 2   Шаршембаева Л.С.    
 3 Функционалдуу мамиле.   Таласбаева А.Ж.    
 4 STEM технологиялары (Сингапур билим берүү системасы)      2

Таласбаева

А. Ж.  

 
 5 Билим берүүнү трансформациялоо - “Алтын казык”  программасынын артыкчылыктары.  12-жылдык билим берүү.    2  Таласбаева  А. Ж.    
 6 Тарбия процессин санариптештирүү.  Санариптик технология. Санариптик сабаттуулукка негизделген маалыматтык- коммуникациялык технологияларды(МКТ) колдонуу. Медиа сабаттуулук  2 Таласбаева А.Ж.    
 7

Интернет-ресурстар. Кесипке багыт берүү 

 2  6 Таласбаева А.Ж.    
           
 8 Туруктуу өнүгүүнүн максаттары   2 Шаршембаева Л.С.    
 9 Жашыл көндүмдөр   2 Шаршембаева Л.С.    
           
 10 Мектептин тарбия завучуна коюлуучу квалификациялык талаптар. Иш-кагаздарынын номенклатурасы     2 Таласбаева А.Ж.   
 11 Жаш мугалимдерге жардам көрсөтүү. Ата-энелер менен иштөө усулдары.  Тарбиялык сабактардын актууалдуулуктарын артыруу (буллинг, кибербуллинг  ж.б. көрүнүштөрдүн алдын алуу иштерин жүргүзүү).     2 2 Шаршембаева Л.С.    
 12 Адеп-ахлактык тарбия берүүнүн багыттары.Тарбия иштери боюнча активдүү окутуу усулдары    Шаршембаева Л.С.    
 13 "Ата-энелер мектеби" программасы интеграциялоо    Шаршембаева Л.С.    
 14 Инклюзивдик билим берүүнүн негиздери    2 Шаршембаева Л.С.    
 15 Насаатчылар үчүн насаатчылык билим берүү мекемелеринде  Шаршембаева Л.С.    
 16 Мектепке практикага баруу, тажрыйба алмашуу      8 Шаршембаева Л.С.    
17 

Курсту жыйынтыктоо

  • Сабактын болжолдуу планын иштеп чыгуу
  • Анкета/тест
  • Эссе/Кейс
 
   4 Шаршембаева Л.С.    
  баардыгы:    22 50     
           
           
           
Следующая страница