Күнү/ Дата |
Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин |
Сааттын саны/ Все часы |
Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя |
Колу/ Подпись |
|
Лек. |
Пр1. |
||||
02.12 02.12 |
Заманбап дүйнөдөгү майыптыкты түшүнүү жолдору. "Майыптыгы бар адамдардын жашоосун нормалдаштыруу" концепциясы. |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
02.12 02.12 |
Кыймыл аракеттеги, турмуштук ишмердиктеги жана ден- соолуктагы чектелөөрдүн эл аралык классификациясы (ФЧЭК) жана анын билим берүүдө колдонуу |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
03.12 03.12 |
Инклюзивдик билим берүүнүн максаттары, милдеттери, принциптери жана деңгээлдери |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
03.12 03.12 |
Ассистивдик технологиялар |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
04.12 04.12 |
Психофизикалык өнүгүүнүн бузулушунун себептери. |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
04.12 |
Угуусу начар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, белгилери жана өнүгүү стратегиялары |
2 |
|
Абдылдбеков Б. А |
|
04.12 |
Көрүүсү начар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, белгилери жана өнүгүү стратегиялары |
2 |
|
Абдылдбеков Б. А |
|
05.1205.12 |
Интеллектуалдык бузулуулары бар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, өзгөчөлүктөрү жана өнүгүү стратегиялары |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
05.12 05.12 |
Сүйлөө кебинин бузулуулары бар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, белгилери жана өнүгүү стратегиялары. |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
06.12 06.12 |
Таяныч кыймыл аппараты бузулган балдар, бузулушунун себептери, түрлөрү, психологиялык-педагогикалык мүнөздөмөлөрү |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
06.12 |
Комплекстүү бузулуулары бар балдар (акыл-эси кем угуусу жана көрүүсү начар ж.б.), себептери,психологиялык-педагогикалык мүнөздөмөлөрү. |
2 |
|
Абдылдбеков Б. А |
|
06.12 |
Эмоционалдык-эрктүү бузулуулар жана аутизм спектри бузулган балдарга психологиялык жана педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, өзгөчөлүктөрү жана өнүгүү стратегиялары. |
2 |
|
Абдылдбеков Б. А |
|
07.12 07.12 07.12 |
Билим алууда атайын муктаждыктары бар балдар үчүн окутуу технологиялары |
2 |
4 |
Абдылдбеков Б. А |
|
07.12 09.12 |
Эрте кийлигишүүнүн максаттары, милдеттери, принциптери. |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
09.12 09.12 |
Эрте аныктоо. Скрининг куралдары |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
09.12 10.12
|
Инклюзивдик билим берүүдө мугалимдин жеке жана кесиптик компетенттүүлүктөрү. |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
10.12 |
Педагогикалык иш-аракеттерде эмпатиянын ролу |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
10.12 11.12 |
Социалдык- педагогикалык толеранттуулук. |
2 |
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
11.12
|
Инклюзивдүү өз ара аракеттенүүнүн шарттары жана эрежелери. "Экстрабилдүүлүк" түшүнүгү. Инклюзивдүү өз ара аракеттенүүнүн шарттары жана эрежелери. |
2 |
|
Абдылдбеков Б. А |
|
13.12
|
"Инклюзивдик билим берүүдөгү мугалимдин орду: кесиптик өнүгүүнүн көйгөйлөрү жана келечеги" темасында тегерек” стол. |
|
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
13.12
|
Тестирлөө |
|
2 |
Абдылдбеков Б. А |
|
|
Жалпы |
38 |
34 |
72 |
|