БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
13.01.25  ЦП и ПКГ  2   Сатиндиева А.Т.   
13.01.25 Норблок   2   Кыдыралиева А.Р.   
13.01.25 Укук таануу 2   Кадыркулов Б.  
14.01.25 Окуу процессин санариптештируу 2  6 Жумаева А.Э.  
15.01.25  Көркөм өнөр, Технология предметтерин улуттук баалуулуктардын негизинде заманбап окутуу учурдун талабы. Жетекчиликке алуучу, окуу-ченемдик документтери (негизги жана предметтик билим берүүнүн стандарттары).  2 Акматов Д.А.   
 16.01.25 Мектепте Көркөм өнөр, Технология  предметтетин окутуудагы жалпы маселелер, максаты жана милдеттери. Окуу поцессин көйгөйлөрдү чечип окутуунун натыйжалуу уюштуу маселелери.    2  Акматов Д.А.   
17.01.25

Жетектөөчү   окуу-ченемдик документтерин окуп, түшүнүп, практикада колдонуудагы маселелер. Окутуунун формалар, методдор.   - Көркөм өнөр, Технология предметтери боюнча даярдалган окуу методикалык комплекстер.

( Көркөм өнөр 1-6-кл.),

 ( Технология 5-6-кл.).

- “Менин үйүм” - тематикалык сүрөт. (графикалык каражаттар менен.) - Деңгээл сызыгын аныктоонун жолдору.

4 4 Акматов Д.А.   
20.01.25

Перспектива, мейкиндикте ой жүгүртүү боюнча практикалык иштерди аткаруу.

-  Абаа перспективасы жөнүндө  түшүнүк. 

 2  6 Акматов Д.А.    
 21.01.25  Психология  2   Насиппаева Ы.   
21.01.25   21-кылым педагогикасы-өнүгүү. нег. артыкчылык. ж-а багыт.  4   Кыдыралиева А.Р.    
22.01.25 Инкл-к б.б. 2   Абдылдабеков Б.  
22.01.25

- Технология предметин окутуудагы негизги талаптар. «Технология» предметинин модульдарын ишке ашыруу.

  1. «Өсүмдүк өстүрүү»;
  2. «Мал чарбачылык»;
  3. «Кулинария».
2 4 Акматов Д.А.    
23.01.25
  1. «Кол өнөрчүлүгү, колдо бар материалдардан жасалуучу буюмдарга эскиздерди түзүп, буюмдарды жасап, жасалгалоо»;
  2. «Электро техникалык иштер».
  3. «Үй тиричилигин жүргүзүү технологиясы»;
  4. «Графика, черчение жана дизайн»;
  6 Акматов Д.А.    
24.01.25     “Көркөм өнөр, Технология предметтерин компетенттик мамиленин негизинде окутууну пландаштыруу, интерактивдүү усулдарды колдонуу.”  Интерактивдүү, долбоордук сабактар менен таанышып, ой бөлүшүп, тажрыйба алмашуу.    6 Акматов Д.А.   
Следующая страница