БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
26.12 КРда Жалпы билим берүүнүн мамлекеттик жана предметтик стандартындагы(2025-ж) мазмуну, тʏйʏндʏʏ тʏшʏнʏктɵр 
 
 2 Эсеналиева К.  
28.12

Негизги компетенттүүлүктөр:1) Маалыматтык-санариптик; 2)Таанып билүү-ишмердик; 3) Социалдык-коммуникациялык;4) Эмоционалдык-инсандык

Предметтерди окутууда ”Билим берүүнүн бүтүрүүчүсүнүн моделдерин” станддарттардын негизинде калыптандыруу

Тилдерди окутуудагы АВС деңгээлдери, тесттер

 
Эсеналиева К.   
30.12 Предметтерди окутууда ”Билим берүүнүн бүтүрүүчүсүнүн моделдерин” станддарттардын негизинде калыптандыруу 2   Эсеналиева К.   
30.12

PISA – тууралуу жалпы маалымат жана КР стандарттары менен байланышы алардын  баалоо критерийлери

2 4 Эсеналиева К.   
08.01 PISA -тексттердин классификациясы: (Туташ, туташ эмес, аралаш, курама) Кеп ишмердиктеринин 4 түрү 2 6 Эсеналиева К.   
10.01 STEM - теория, практикалык иш 2 6 Эсеналиева К.   
13.01

STEAM - теория, практикалык иш

2 6 Эсеналиева К.   
15.01 STREAM- теория, практикалык иш 2 6 Эсеналиева К.   
17.01 STEM, STEAM, STREAM, PISAнын   обьектилери, стандарттар менен байланышы 4 4 Эсеналиева К.   
20.01 Окуучулардын жетишкендиктерин баалоодо STEM, STEАM STREAM, PISA - SMART критерийлери 2 6 Эсеналиева К.   
21.01 Жыйынтыктоочу аттестация/Компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планы/ Эссе/ 3-5 мүнөттүк  видео   2 Эсеналиева К.   
21.01 Тест   2 Эсеналиева К.   
    22 50    
Следующая страница