БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинанын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1

Киришүү. Азыркы билим берүүнүн көйгөйлөрү жана стратегиялары.

 
 2 Т.А.Асанакунов   
2

Мамлекеттик стандарт жана анын талаптары, күтүлүүчү натыйжалары

 
Т.А.Асанакунов    
3

ISA - Эл аралык программа тууралуу маалымат.

2 2 Т.А.Асанакунов   
4 Аналогия жана эталондук жуптар   2 Т.А.Асанакунов   
5

Кыргыз тили жана адабияты сабагында окутуунун максатын окуучунун позициясынан түзүү жана анын кѳрсѳткүчтѳрүн аныктоо.

  4 Т.А.Асанакунов   
6

Окуучлардын окуу жана таанып билүү ишмердүүлүгү.

2 2 Т.А.Асанакунов   
7

Кыргыз тили предметин экинчи тил катары окутуунун прогрраммасы (2023-ж)

2 2 Т.А.Асанакунов   
8

Окутуу орус (ѳзбек, тажик) тилдеринде жүргүзүлгѳн мектептерде кыргыз адабиятынын предметтик стандарты 

2 2 Т.А.Асанакунов   
9

Өзгөрүүлөрдү түшүнүү жана башкаруу.

2 2 Т.А.Асанакунов   
10

Биргелешип пландаштыруу.

2 2 Т.А.Асанакунов   
11

Педагогду насаатчылык менен коштоо.

2 2 Т.А.Асанакунов   
12

Окутуунун усулдары.

  4 Т.А.Асанакунов   
13

Окутуу процессинде Б.Блумдун таксономиясы.

  2 Т.А.Асанакунов   
14

Интерактивдүү окутуунун стратегиялары.

  4 Т.А.Асанакунов   
15

Компетентүүлүк.

  4 Т.А.Асанакунов   
16 Баалоо жана баалоонун түрлөрү. 2 2 Т.А.Асанакунов   
17

Окуучулардын окуудагы жетишкендиктерин баалоо

2 2 Т.А.Асанакунов   
18

Б.Блумдун таксономиясын Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясын колдонуу методологиясы.

  2 Т.А.Асанакунов   
19

Жыйынтыктоочу аттестация. (тест)

  2 Т.А.Асанакунов   
20

Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планын презентациялоо

  4 Т.А.Асанакунов   
Следующая страница