Күнү/ Дата | Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин | Сааттын саны/ Все часы | Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя | Колу/ Подпись | |
Лек. | Пр1. | ||||
27.01. | ЦП и ПКГ | 2 | Сатиндиева А.Т. | ||
Нарблок | 2 | Кыдыралиева А.Р. | |||
Укуу таануу | 2 | Кадыркулов Б. | |||
28.01. | 21-кылым. педагогикасы-өнүгүү. нег. артыкчылык. жана багыт. | 4 | Кыдыралиева А.Р. | ||
29.01. | Инкл.-к б.б. | 2 | Абдылдабеков Б. | ||
Математиканы окутуунун максатын PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо: - баланын муктаждыктары - коомдогу муктаждыктар - мамлекеттик суроо-талаптар |
2 | Чекиров К.М. | |||
Математиканы окутуунун мазмунун PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо жана жаңылоо критерийлери. | 2 | Чекиров К.М. | |||
Математиканы окутуунун инновациялык методдору | 2 | Чекиров К.М. | |||
30.01. |
Математиканы окутуунун каражаттары: - окуу китеп - жумушчу дептер - маселелер жыйнагы - тесттик тапшырмалар жыйнагы |
4 | Чекиров К.М. | ||
“Эксперимент жүргүзүүгө” ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатууга пайдалануу | 4 | Чекиров К.М. | |||
Окуу процессинин санарип-рүү | 8 | Жумаева А.Э. | |||
31.01. | БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ | 6 | Чекиров К.М. | ||
Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүндө баланын математикалык сабаттуулугун калыптандыруу | 2 | Чекиров К.М. | |||
03.02. | Жалпы билим берүүчү мектептерде математиканы окутуунун актуалдуу проблемалары. Билим берүүнүн стандарты.
ХХI кылымда билим берүү. ХХI кылымдын педагогу жана үзгүлтүксүз кесиптик өнүгүүнүн зарылдыгы. |
6 | Чекиров К.М. | ||
Гендердик сезимтал педагогика жана STEM. Гендердик сезимтал сабактарды түзүү. Класста жана мектепте гендердик кырдаалды түзүү | 2 | Чекиров К.М. | |||
04.02. | Психология | 2 | Насиппаева Ы. | ||
Математиканы окутуунун законченемдери жана принциптери. Математика боюнча билим берүүнүн жана билим алуунун технологиялары. | 2 | Чекиров К.М. | |||
А. Математиканы PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун окуучу үчүн оң жана терс таасирлери | 4 | Чекиров К.М. | |||
05.02. | Окуу процессинин санарип-рүү | 8 | Жумаева А.Э. | ||
06.02. | Педагогдун ишмердүүлүгүнүн максаты – ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун калыптандыруу | 2 | Чекиров К.М. | ||
Педагогикалык ишмердүүлүктү ар бир окуучу математикалык сабаттуулукка ээ болгондой өткөрүү стратегиясы | 2 | Чекиров К.М. | |||
Математиканы окутуунун PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун мугалим үчүн оң жана терс жактары | 4 | Чекиров К.М. | |||
Курсту жыйынтыктоо. Кайтарым байланыш. | |||||
07.02. | Маселе чыгаруу – математикалык сабаттуулукту калыптандыруудагы негизги окуу-таанып билүү ишмердүүлүгү | 2 | Чекиров К.М. | ||
МАТЕМАТИКАНЫ ИНТЕРАКТИВДИК ОКУТУУ ЖАНА МАТЕМАТИКАЛЫК САБАТТУУЛУК | 2 | Чекиров К.М. | |||
Тестирлөө | 2 | ||||
Жалпы: | 26 | 46 |