БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
27.01 ЦП и ПКГ   2    Сатиндиева А.Т.   
27.01 Норблок   2       Кыдыралиева А.Р.   
27.01 Укук таануу 2   Кадыркулов Б.  
28.01 21-кылым педагогикасы-өнүгүү. нег. артыкчылык. ж-а багыт. 4    Кыдыралиева А.Р.   
28.01

Мамлекеттик билим берүү стандартындагы Музыка предметиинин орду.

Окуу процессин МКТ айкалыштыруу.STEArtM жана функционалдык сабаттуулук

2   Дуйшеналиев Ж.С.  
29.01 Инкл-к б.б. 2   Абдылдабеков Б.  
29.01 Музыкалык билим берүү практикасына МКТны интеграциялоо.  2 Дуйшеналиев Ж.С.  
30.01 Музыка предметин окутуунун методикасы менен STEArtM жана функционалдык сабаттуулуктун байланыштары. Дуйшеналиев Ж.С.  
31.01 МКТны колдонуу менен Музыка предметин окутуунун эффективдүү методдору.  6 Дуйшеналиев Ж.С.  
03.02 Мектепти өнүктүрүүнүн жаңы этабы катары STEArtM музыкалык билим берүү багытында МКТлык билим берүүнү өнүктүрүүнүн негизги тенденциялары  2  6 Дуйшеналиев Ж.С.  
04.02 Психология 2   Насиппаева Ы.  
04.02 МКТдагы ресурстар жана чыгармачылык кызматтар. ЖИ (искусстыенный интелект) музыкалык билим берүү.  2  2 Дуйшеналиев Ж.С.  
05.02 Окуу процессин санариптештирүү 2 6 Мукамбетова Г.Б.  
06.02 Музыкалык чыгармаларды МКТнын жардамы менен талдоо, табуу.     6 Дуйшеналиев Ж.С.  
07.02 Музыка сабагын окутуу процессинде функционалдык сабаттуулукту калыптандыруу жана баалоодо колдонулуучу МКТ музыка.     6 Дуйшеналиев Ж.С.  
Следующая страница