БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
23.02 При тест-диагностикалык баалоо    Эсеналиева К.Э   
23.01 КРда Жалпы билим берүүнүн мамлекеттик стандарттын мазмуну, тʏйʏндʏʏ тʏшʏнʏктɵр  2 Эсеналиева К.Э    
25.02 Негизги компетенттүүлүктөр
 
2   Эсеналиева К.Э    
25.02 Предметтерди окутууда ”Билим берүүнүн бүтүрүүчүсүнүн моделдерин” станддарттардын негизинде калыптандыруу   6 Эсеналиева К.Э    
28.02 PISA – тууралуу жалпы маалымат жана КР стандарттары менен байланышы алардын  баалоо критерийлери 2 6 Эсеналиева К.Э    
30.01 PISA -тексттердин классификациясы: (Туташ, туташ эмес, аралаш, курама) Кеп ишмердиктеринин 4 түрү 2 4 Эсеналиева К.Э    
01.02 STEM, STEAM, STREAM тууралуу жалпы маалымат жана предметтерде колдонуу тажрыйбалары 2 Эсеналиева К.Э    
01.02 STEM - теория, практикалык иш 2 4 Эсеналиева К.Э    
04.02 STEAM - теория, практикалык иш 2 6 Эсеналиева К.Э     
06.02

STREAM- теория, практикалык иш

2 6 Эсеналиева К.Э    
08.02

Окуучулардын жетишкендиктерин баалоодо STEM, STEАM STREAM, PISA - SMART критерийлери

2 6 Эсеналиева К.Э    
22.02 Баалдоо Б.Блумдун таксономиясынын, Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясынын ролу 2 2 Эсеналиева К.Э    
22.02

Окуучунун позициясындагы сабактын максаты  жана анын кѳрсѳткүчтѳрүн аныктоо

2 2 Эсеналиева К.Э    
28.02 Жыйынтыктоочу аттестация 22  50    
           
Следующая страница