БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
24.02. ЦП и ПКГ    2   Сатиндиева А.Т.    
    Нарблок   Кыдыралиева А.Р.   
  Психология  2   Насиппаева Ы.  
 25.02. 21-кылым. педагогикасы-өнүгүү. нег. артыкчылык. жана багыт. 2   Кыдыралиева А.Р.   
  Инкл.-к б.б.   2   Абдылдабеков Б.   
 

Математиканы окутуунун максатын PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо: 

- баланын муктаждыктары

- коомдогу муктаждыктар

- мамлекеттик суроо-талаптар

 2   Чекиров К.М.    
  Математиканы окутуунун мазмунун PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо жана жаңылоо критерийлери.   2   Чекиров К.М.    
 26.02. Математиканы окутуунун инновациялык методдору    2 Чекиров К.М.    
 

Математиканы окутуунун каражаттары:

- окуу китеп

- жумушчу дептер

- маселелер жыйнагы

- тесттик тапшырмалар жыйнагы 

  4 Чекиров К.М.    
  “Эксперимент жүргүзүүгө” ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатууга пайдалануу   4 Чекиров К.М.    
 27.02. Окуу процессинин санарип-рүү    Урматбек к. Р  
 28.02. БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ      6 Чекиров К.М.     
   Укуу таануу  2   Кадыркулов Б.    
03.03. Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүндө баланын математикалык сабаттуулугун калыптандыруу   2 Чекиров К.М.     
04.03.

Жалпы билим берүүчү мектептерде математиканы окутуунун актуалдуу проблемалары. Билим берүүнүн стандарты.

ХХI кылымда билим берүү.

6   Чекиров К.М.     
  Гендердик сезимтал педагогика жана STEM. Гендердик сезимтал сабактарды түзүү. Класста жана мектепте гендердик кырдаалды түзүү  2   Чекиров К.М.     
 05.03. Математиканы окутуунун законченемдери жана принциптери. Математика боюнча билим берүүнүн жана билим алуунун технологиялары.  2   Чекиров К.М.     
  А. Математиканы PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун окуучу үчүн оң жана терс таасирлери   4 Чекиров К.М.     
  Педагогдун ишмердүүлүгүнүн максаты – ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун калыптандыруу    2 Чекиров К.М.     
 06.03. Педагогикалык ишмердүүлүктү ар бир окуучу математикалык сабаттуулукка ээ болгондой өткөрүү стратегиясы   2 Чекиров К.М.     
 

Математиканы окутуунун PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун мугалим үчүн оң жана терс жактары

 

  4 Чекиров К.М.     
  Курсту жыйынтыктоо. Кайтарым байланыш.   2 Чекиров К.М.     
 07.03. МАТЕМАТИКАНЫ ИНТЕРАКТИВДИК ОКУТУУ ЖАНА МАТЕМАТИКАЛЫК САБАТТУУЛУК   2    
  Маселе чыгаруу – математикалык сабаттуулукту калыптандыруудагы негизги окуу-таанып билүү ишмердүүлүгү   2    
   Тестирлөө   2    
 
Жалпы:
26 46    
Следующая страница