БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
    Шапиева Насийкат     
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору.  2      
 

Окутуу психолгиясынын негизги максаты.

     
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү      
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

     

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

 
    Шапиева Насийкат   
  Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери       
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы        
  Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн.      
  Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу  2      
 

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

 2      
3 Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери     Шапиева Насийкат   
  Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары.      
 

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

   2    
  Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү    2    
  Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү    2    
  Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент    2    
 4

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

    Шапиева Насийкат   
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

     
 

Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору

   2    
 

Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы.

   2    
 

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

 2    
  Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү.  2      
5 Өспүрүм курак     Шапиева Насийкат   
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

   
 

Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү

   2    
 

Курактагы негизги проблемалар

   2    
 

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

   2    
  Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси    2    
6

Педагог мектепте психолог катары

 

    Шапиева Насийкат   
 

Мугалим – практикалык психолог катары.

 2      
  Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)      
 

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

     
 

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

     
 

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

   2    
7

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

 

    Шапиева Насийкат   
 

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

     
  Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар    2    
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү.    2    
  Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары  2      
 

Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши.

     
           
           
           
           
           
           
           
2          
Следующая страница