БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1 Киришүү. (Кейс технологиясы)    Асанакунов Т.А.   
2

Мамлекеттик стандарт жана анын талаптары, күтүлүүчү натыйжалары

 
  Асанакунов Т.А.    
3

Бүгүнкү күндөгү билим берүүнүн көйгөйлөрү жана стратегиялары

  Асанакунов Т.А.    
4

PISA - Эл аралык программа тууралуу маалымат.

  Асанакунов Т.А.    
5

Окутуу процессинде окутуунун максатын окуучунун позициясынан коюу.

   4 Асанакунов Т.А.    
6

Окуучлардын окуу жана таанып билүү ишмердүүлүгү.

 2 Асанакунов Т.А.    
7

Маалымат иштетүүнүн толук үлгүсү.Эстутумдун үч түрү.

  4 Асанакунов Т.А.    
8

Окутуу процессинде Б.Блумдун таксономиясынын теориясын колдонуу методологиясы.

  Асанакунов Т.А.    
9

Өзгөрүүлөрдү түшүнүү жана башкаруу.

 2 Асанакунов Т.А.    
10

Биргелешип пландаштыруу.

 2 Асанакунов Т.А.    
11

Педагогду насаатчылык менен коштоо.

Асанакунов Т.А.    
12

Насаатчылыктын жардамы менен көйгөйлөрдү чечүү жана жаш мугалимге жардам көрсөтүү анкетасы, кырдаалдар.

 2 Асанакунов Т.А.    
13

Насаатчылык жөнүндө жобо.

Асанакунов Т.А.    
14

Окутуунун усулдары жана стратегиялары.

   4 Асанакунов Т.А.    
15

Интерактивдүү окутуунун стратегиялары жана компетентүүлүк мамиленин негизинде окутуу.

   4 Асанакунов Т.А.    
16

 Окуучулардын окуудагы жетишкендиктерин баалоо

   4 Асанакунов Т.А.    
17

Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясын колдонуу методологиясы.

 2  2 Асанакунов Т.А.    
18 Жыйынтыктоочу тест   Асанакунов Т.А.    
19

Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планын презентациялоо.

   4 Асанакунов Т.А.    
20 Сабактын иштелмелерине анализ   Асанакунов Т.А.    
Следующая страница