БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
24.02 При тест-диагностикалык баалоо    Эсеналиева К.   
24.02

“STEM, STEAM, STREAM, PISAнын  контексттеринде интеграциялап  окутуу” курсуна киришуу

 
  Эсеналиева К.  
25.02 “STEM, STEAM, STREAM, PISAнын  контексттеринде интеграциялап  окутуу” аттуу курсунун  ченемдик- укуктук документтери    4 4 Эсеналиева К.   
26.02 КРда Жалпы билим берүүнүн мамлекеттик жана предметтик стандарттары 2 2    
26.02 Тʏйʏндʏʏ тʏшʏнʏктɵр,  компетенттүүлүктөр, деӊгээлдер (репродуктивдʏʏ, продуктивдʏʏ, креативдʏʏ)   2 2    
27.02 STEM, STEAM, STREAM PISA- контексттеринде интеграциялап  окутуу концепциясы  2   Эсеналиева К.  
27.02 Контекст, интеграция түшүнүктөрү  4 Эсеналиева К.   
28.02 STEM- аббревиату́расынын чечмелениши, бүгүнкү күндөгү актуалдуулугу, практикалык иштер 2 6 Эсеналиева К.  
03.03 STEAM- аббревиату́расынын түшүнүктөрү жана практикалык иштер 2  6 Эсеналиева К.   
04.03

STREАM тууралуу маалымат жана практикалык иштер

 
Эсеналиева К.   
05.03

PISA тууралуу маалымат. PISA -тексттердин классификациясы: (Туташ, туташ эмес, аралаш, курама) Кеп ишмердиктеринин 4 түрү иштер 

 2  6 Эсеналиева К.  
06.03 PISAнын жана STEM, STEАM STREAM-балоонун SMART критерийлери    6 Эсеналиева К   
07.03 Баалдоо Б.Блумдун таксономиясынын, Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясынын ролу    4 Эсеналиева К.  
  Жыйынтыктоочу аттестация     2 Эсеналиева К.  
    22 50     
Следующая страница