БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
    Шапиева Н   
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору. 2   Шапиева Н   
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты.   2  Шапиева Н  
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү 2   Шапиева Н   
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

  2 Шапиева Н   
 2

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

 
    Шапиева Н   
   Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери   Шапиева Н   
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы     Шапиева Н   
   Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн.   Шапиева Н   
   Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу   Шапиева Н   
   

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

  Шапиева Н   
 3 Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери      Шапиева Н   
   Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары.   Шапиева Н   
   

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

  Шапиева Н   
  Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү    Шапиева Н   
  Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү    Шапиева Н   
   Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент   Шапиева Н   
        Шапиева Н   
4

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

    Шапиева Н   
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

  Шапиева Н   
  Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору   Шапиева Н   
  Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы    2 Шапиева Н   
 

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

 2 Шапиева Н   
  Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү.   Шапиева Н   
 5 Өспүрүм курак      Шапиева Н   
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

2 2 Шапиева Н   
  Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү   2 Шапиева Н   
 

Курактагы негизги проблемалар

  2 Шапиева Н   
 

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

  2 Шапиева Н   
  Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси   2 Шапиева Н   
 6  

Педагог мектепте психолог катары

    Шапиева Н   
 

Мугалим – практикалык психолог катары.

 
  Шапиева Н   
   Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)   Шапиева Н   
   

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

 2   Шапиева Н   
   

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

   2 Шапиева Н   
   

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

  Шапиева Н   
 7  

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

    Шапиева Н   
   

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

   2 Шапиева Н   
   Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар   Шапиева Н   
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү   2 Шапиева Н   
  Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары 2   Шапиева Н   
 

Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши.

  2 Шапиева Н   
           
           
    22  50     
           
           
Следующая страница