БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
    Шапиева Н   
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору. 2      
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты.   2    
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү 2      
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

  2    
 2

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

 
    Шапиева Н   
   Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери      
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы        
   Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн.      
   Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу      
   

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

     
 3 Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери      Шапиева Н   
   Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары.      
   

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

     
  Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү       
  Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү       
   Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент      
           
4

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

    Шапиева Н   
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

     
  Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору      
  Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы    2    
 

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

 2    
  Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү.      
 5 Өспүрүм курак      Шапиева Н   
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

2 2    
  Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү   2    
 

Курактагы негизги проблемалар

  2    
 

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

  2    
  Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси   2    
 6  

Педагог мектепте психолог катары

    Шапиева Н   
 

Мугалим – практикалык психолог катары.

 
     
   Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)      
   

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

 2      
   

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

   2    
   

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

     
 7  

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

    Шапиева Н   
   

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

   2    
   Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар      
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү   2    
  Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары 2      
 

Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши.

  2    
           
           
           
           
           
Следующая страница