БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
  1-МОДУЛЬ. Функционалдык сабаттуулукту айырмалоочу өзгөчөлүктөр жана Кыргыз Республикасынын мектептик жалпы билим берүүнүн мамлекеттик билим берүү стандартындагы негизги компетенттүүлүктөрүнүн контекстинде “функционалдык сабаттуулук” түшүнүгү   24 12 Ибраимова Р.У.   
 04.03 КР мектептик жалпы билим берүүнүн мамлекеттик билим берүү стандарты, окурмандык сабаттуулук компетенцияларынын предметтик стандарттарда берилиши.   2    
05.03 PISA изилдөөсүнүн максаты жана структурасы.   4    
06.03 PISAдагы тексттердин классификациясы жана мазмуну: текст түшүнүгү, окуунун максаттары   4    
 07.03 PISA изилдөөсүндө окурмандык сабаттуулукту баалоонун негизги мамилелери (жолдору)   4  4    
 08.03 Окурмандык сабаттуулуктун деңгээлдери. Окурмандык сабаттуулукту калыптандыруучу тапшырмалардын спецификасы жана үлгүлөрү.   6    
  2- МОДУЛЬ.Функционалдуу сабаттуулуктун PISAда баалоо объекттери  24   12 Ибраимова Р.У.   
 10.03 Финансылык сабаттуулук: текст менен иштөө. Креативдүү ойжүгүртүү: тил жана башка предметтерде    4    
 11.03 Табигый-илимий сабаттуулук. Табигый-илимий сабаттуулук боюнча тапшырмаларды аткарууда тил мугалиминин ролу.     
12.03 Глобалдык компетенциялар: интеграциялар. Функционалдуу жазуу: эссенин түрлөрү.     
 13.03 Математикалык сабаттуулук: Математикалык сабаттуулук боюнча тапшырмаларды аткарууда тил мугалимдеринин ролу   6  2    
 14.03 PISA программасынын тапшырмаларын окуу пландарына, предметтер боюнча календардык-тематикалык пландарга интеграциялоо   6  2    
    48  24  Ибраимова Р.У   
           
           
           
Следующая страница