Күнү/ Дата |
Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин |
Сааттын саны/ Все часы |
Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя |
Колу/ Подпись |
Лек. |
Пр1. |
06.04. |
Нейро тармагынын билим берүү стратегиясына тийгизген таасири. |
4 |
6 |
Дуйшеналиев Ж.С. |
|
07.04. |
Музыкалык педагогика когнитивдик көндүмдөрдү өнүктүрүүнүн каражаты катары,окууну жана эс тутумду жакшыртуу үчүн музыканы колдонуу. |
4 |
6 |
Дуйшеналиев Ж.С. |
|
08.апр |
Окутууда виртуалдык жана толукталган реалдуулук технологиялары:Санарип доорундагы функционалдык сабаттуулук. |
4 |
6 |
Дуйшеналиев Ж.С. |
|
14.04. |
Нейроокутуу жана адаптивдүү билим берүү технологиялары. Окутууда оюн ыкмаларын колдонуу. |
2 |
8 |
Дуйшеналиев Ж.С. |
|
15.04. |
Нейро жана музыкалык педагогикадагы кайчылаш дисциплинардык методдор, ар кандай дисциплиналардын интеграциясы билим берүү процессин кантип байыта алат. |
2 |
6 |
Дуйшеналиев Ж.С. |
|
16.04. |
Окуу процессиндеги музыка жана эмоциялар, билимди жана көндүмдөрдү топтоодо музыканын эмоционалдык кабылдоосунун ролу. |
4 |
4 |
Дуйшеналиев Ж.С. |
|
17.04. |
Долбоордук окутуу аркылуу функционалдык сабаттуулукту өнүктүрүү, чыныгы жашоо менен билимди байланыштырган ийгиликтүү тажрыйбалардын мисалдары. |
4 |
4 |
Дуйшеналиев Ж.С. |
|
18.04. |
AI доорундагы педагогиканын келечеги: жасалма интеллект педагогдорду окутууда жана даярдоодо жаңы багыттарды кантип калыптандырат. |
4 |
4 |
Дуйшеналиев Ж.С. |
|
|
|
28 |
44 |
|
|