| Күнү/ Дата | Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин | Сааттын саны/ Все часы | Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя | Колу/ Подпись | |
| Лек. | Пр1. | ||||
| 06.04. | Нейро тармагынын билим берүү стратегиясына тийгизген таасири. | 4 | 6 | Дуйшеналиев Ж.С. | |
| 07.04. | Музыкалык педагогика когнитивдик көндүмдөрдү өнүктүрүүнүн каражаты катары,окууну жана эс тутумду жакшыртуу үчүн музыканы колдонуу. | 4 | 6 | Дуйшеналиев Ж.С. | |
| 08.апр | Окутууда виртуалдык жана толукталган реалдуулук технологиялары:Санарип доорундагы функционалдык сабаттуулук. | 4 | 6 | Дуйшеналиев Ж.С. | |
| 14.04. | Нейроокутуу жана адаптивдүү билим берүү технологиялары. Окутууда оюн ыкмаларын колдонуу. | 2 | 8 | Дуйшеналиев Ж.С. | |
| 15.04. | Нейро жана музыкалык педагогикадагы кайчылаш дисциплинардык методдор, ар кандай дисциплиналардын интеграциясы билим берүү процессин кантип байыта алат. | 2 | 6 | Дуйшеналиев Ж.С. | |
| 16.04. | Окуу процессиндеги музыка жана эмоциялар, билимди жана көндүмдөрдү топтоодо музыканын эмоционалдык кабылдоосунун ролу. | 4 | 4 | Дуйшеналиев Ж.С. | |
| 17.04. | Долбоордук окутуу аркылуу функционалдык сабаттуулукту өнүктүрүү, чыныгы жашоо менен билимди байланыштырган ийгиликтүү тажрыйбалардын мисалдары. | 4 | 4 | Дуйшеналиев Ж.С. | |
| 18.04. | AI доорундагы педагогиканын келечеги: жасалма интеллект педагогдорду окутууда жана даярдоодо жаңы багыттарды кантип калыптандырат. | 4 | 4 | Дуйшеналиев Ж.С. | |
| 28 | 44 | ||||