БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
    Шапиева Н   
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору. 2    Шапиева Н  
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты   2 Шапиева Н   
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү 2   Шапиева Н   
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

  2 Шапиева Н   
2

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

       
  Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери   2 Шапиева Н   
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы   2 Шапиева Н   
  Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн   2 Шапиева Н   
  Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу 2   Шапиева Н   
 

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

2   Шапиева Н   
 3 Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери         
  Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары.    Шапиева Н   
   

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

  Шапиева Н   
   Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү    2 Шапиева Н   
   Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү    2 Шапиева Н   
   Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент)    2 Шапиева Н   
 4

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

 
       
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

 
  Шапиева Н   
  Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору   2 Шапиева Н   
 

Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы.

  2 Шапиева Н   
 

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

2 2 Шапиева Н   
  Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү. 2   Шапиева Н   
5 Өспүрүм курак        
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

2 2 Шапиева Н   
  Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү   2 Шапиева Н   
 

Курактагы негизги проблемалар

  2 Шапиева Н   
 

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

  2 Шапиева Н   
  Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси   2 Шапиева Н   
 6

Педагог мектепте психолог катары

 

 
       
 

Мугалим – практикалык психолог катары.

2   Шапиева Н   
  Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)   2 Шапиева Н   
 

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

2   Шапиева Н   
 

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

  2 Шапиева Н   
 

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

  2 Шапиева Н   
7

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

 

       
 

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

   2 Шапиева Н   
  Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар    Шапиева Н   
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү.    Шапиева Н   
  Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары    Шапиева Н   
 

Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши.

 
   2 Шапиева Н   
           
     22  50    
           
           
           
           
Следующая страница