БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
    Шапиева Н   
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору.   Шапиева Н   
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты.   Шапиева Н   
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү  2   Шапиева Н   
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

  Шапиева Н   
 2

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

 
    Шапиева Н   
  Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери     2 Шапиева Н   
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы      2 Шапиева Н   
  Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн.     2 Шапиева Н   
   Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу  2   Шапиева Н   
 

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

 
  Шапиева Н    
 3 Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери      Шапиева Н   
  Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары.     2 Шапиева Н   
 

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

 
 2   Шапиева Н   
   Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү   Шапиева Н   
   Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү    2 Шапиева Н   
   Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент    2 Шапиева Н   
 4

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

 
    Шапиева Н   
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

 
  Шапиева Н   
   Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору   Шапиева Н   
 

Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы.

 
  Шапиева Н   
   

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

 2   Шапиева Н   
  Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү. 2   Шапиева Н   
5 Өспүрүм курак     Шапиева Н   
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

 
 2 Шапиева Н   
  Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү    Шапиева Н   
 

Курактагы негизги проблемалар

 
   2 Шапиева Н   
   

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

   2 Шапиева Н   
   Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси    2 Шапиева Н   
 6

Педагог мектепте психолог катары

 
    Шапиева Н   
   

Мугалим – практикалык психолог катары.

  Шапиева Н   
  Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)    Шапиева Н   
   

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

 2   Шапиева Н   
   

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

  Шапиева Н   
 

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

  2 Шапиева Н   
7

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

 

    Шапиева Н   
 

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

  2 Шапиева Н   
  Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар   2 Шапиева Н   
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү   2 Шапиева Н   
  Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары 2   Шапиева Н   
 

Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши.

  2 Шапиева Н   
           
           
    22  50     
           
           
           
Следующая страница