БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
30.09 Кыргыз мамлекеттүүлүгүнүн политогенези жана цивилизациялык процесстер. Диндердин өнүгүү тарыхы.  2   Азимова М.Л.   
30.09 Укуктук-ченем актылары. Кыргыз жараны концепциясы   Азимова М.Л.   
1.10  21-кылымдын педагогикасы- негизги приоритеттер жана өнүгүү багыттары    Добаев К.   
1.10

Киришүү сабагы. Диагностикалык баалоо.

  Конокбаева Г.Э.   
2.10  Англис тилин окутуу методологиялары    Конокбаева Г.Э.   
2.10  Мугалимдерди шыктандыруу. Компетенттүү англис тили мугалими.    Конокбаева Г.Э.   
2.10  Билим берүүчүлүк стандарттар.    Конокбаева Г.Э.   
2.10 Компетенция, компетенттүүлүктөр     2 Конокбаева Г.Э.   
3.10  Окутуу процессин санариптештирүү   4  4 Урматбек к.Р.   
4.10  Инклюзивдик билим берүү   2   Абдылдабеков Б.   
4.10  Психология   2   Арунова А.   
4.10 PISA. Функционалдык сабаттуулук 2   Конокбаева Г.Э.  
4.10 Сабактын планын жазуу   2 Конокбаева Г.Э.  
7.10 SMART критерийлери. Блумдун таксономиясы   4 Конокбаева Г.Э.  
7.10 Интерактивдүү, активдүү окутуу   2 Конокбаева Г.Э.  
7.10 Коммуникативдик ыкма менен окутуунун негиздери 2   Конокбаева Г.Э.  
8.10 Укук таануу 2   Азимова М.Л.  
 8.10

Сөздүк менен иштөө ыкмалары.

CCQ, MPF структуралары   

 2 Конокбаева Г.Э.   
8.10 Кеп ишмердүүлүгүнү рецептивдик түрү: Угуп, окуп-түшүнүү   2 Конокбаева Г.Э.  
9.10 Продуктивдик түрү: Сүйлөө жана жазып-үйрөнүү сабагын уюштуруу   2 Конокбаева Г.Э.  
9.10 Грамматикалык көндүмдөрдү калыптандыруу. Функционалдык грамматика   2 Конокбаева Г.Э.  
9.10 Баалооо жана түрлөрү. 21-Кылымдын көндүмдөрүн баалоо 2   Конокбаева Г.Э.  
9.10 Окуучулардын жетишкендиктерин баалоо. Катаалар менен иштөө.   2 Конокбаева Г.Э.  
10.10 Стажировка   8 Конокбаева Г.Э.  
11.10 Тесттик тапшырмалар   2 Конокбаева Г.Э  
11.10 Стандарттын талабына негизделген сабактын планын иштеп чыгуу, презентациялоо   4 Конокбаева Г.Э.  
           
           
Следующая страница