БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Дата/Кн Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/Подпись
Лек. Пр1.
1 Мамлекеттик стандарт жана анын талаптары, күтүлүүчү натыйжалары   2  2 Асанакунов Т   
2 Бүгүнкү күндөгү билим берүүнүн көйгөйлөрү жана стратегиялары.   2  2 Асанакунов Т    
3 PISA - Эл аралык программа тууралуу маалымат.   4 Асанакунов Т    
4 Окутуу процессинде окутуунун максатын окуучунун позициясынан коюу.   4 Асанакунов Т    
5 Окуучлардын окуу жана таанып билүү ишмердүүлүгү.   2  2 Асанакунов Т    
6 Маалымат иштетүүнүн толук үлгүсү.Эстутумдун үч түрү.   2 Асанакунов Т    
7 Окутуу процессинде Б.Блумдун таксономиясынын теориясын колдонуу методологиясы.     4 Асанакунов Т    
8 Өзгөрүүлөрдү түшүнүү жана башкаруу.   2 Асанакунов Т    
9 Биргелешип пландаштыруу.   2 Асанакунов Т    
10 Педагогду насаатчылык менен коштоо.   2 Асанакунов Т    
11 Насаатчылыктын жардамы менен көйгөйлөрдү чечүү жана жаш мугалимге жардам көрсөтүү анкетасы, кырдаалдар.   2 Асанакунов Т    
12 Насаатчылык жөнүндө жобо.   2 Асанакунов Т    
13 Окутуунун усулдары жана У.Глассердин пирамидасы.    Асанакунов Т    
14 Интерактивдүү окутуунун стратегиялары жана компетентүүлүк мамиленин негизинде окутуу.     4 Асанакунов Т    
15 Окуучулардын окуудагы жетишкендиктерин баалоо     2 Асанакунов Т    
16 Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясын колдонуу методологиясы.    Асанакунов Т    
17 Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планын презентациялоо.     4 Асанакунов Т    
18 Компетенттүүлүккө негизделген сабактын максаттарын окуучунун позициясынын коюу. Жыйынтыктоо     4 Асанакунов Т    
19 Тест.    2 Асанакунов Т    
Следующая страница