| Күнү/ Дата | Дисциплинардын мазмуну/ Название дисциплин | Сааты | ФИО | Колу | |
| лекция | практика | ||||
| 1-МОДУЛЬ.Кыргыз Республикасынын жалпы билим берүүчү уюмдары үчүн ченемдик документтери. ЖРТнын максаты, талаптары жана шарттары.Негизги тест, анын бөлүмдөрү. | 24 | 12 | |||
| 17.03.2025 | Киришүү.Курстун максат, милдеттери жана күтүлүүчү натыйжа.Курс алдындагы тест. | 2 | Сартова З.А. | ||
| 17.03.2025 | КРнын жалпы билим берүүсүнүн мамлекеттик стандарты, анын талаптары.Жалпы жоболор,Негизги компетенттүүлүктөр, алардын аспекттери. | 4 | 2 | Сартова З.А. | |
| 18.03.2025 | Кыргыз тилин эне тил катары окутуунун предметтик стандарты жана ЖРТ тапшырмалары.Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөр. | 4 | 2 | Сартова З.А. | |
| 18.03.2025 | Сөздүк-логикалык бөлүм: "Аналогия жана Сүйлөм толуктоо", "Окуу жана түшүнүү". Предмет аралык байланыш, интегралдаштырып окутуу зарылдыгы | 2 | Сартова З.А. | ||
| 19.03.2025 | Сынчыл ой жүгүртүү стратегиялары.Блумдун таксономиясынын пирамидасы. | 2 | Сартова З.А. | ||
| 19.03.2025 | ЖРТнын тапшырмалары менен PISAнын , Окурмандык сабаттуулуктун байланышы .Билгичтиктер, көндүмдөр жана кептик компетенттер. | 2 | 2 | Сартова З.А. | |
| 20.03.2025 | "Кыргыз тилинин практикалык грамматика" бөлүмү.Бөлүмдө ой жүгүртүү менен кеп сабаттуулугунун деңгээли менен текшерилиши.Тесттик тапшырмалар менен иштөө. | 2 | 2 | Сартова З.А. | |
| 20.03.2025 | ЖРТнын Аналогия (окшоштуктар) боюнча тапшырмаларынын өзгөчөлүктөрү.Үлгү же эталондук жуп сөздөрдүн ортосундагы байланыштын түрлөрү. | 2 | 2 | Сартова З.А. | |
| 22.03.2025 | Окуу жана түшүнүүбөлүмүндөгү тапшырмаларды аткарууда коюлган талаптар, аткаруунун жолдору. | 4 | Сартова З.А. | ||
| 22.03.2025 | PISA -2025тин изилдөөлөрүнүн максаты жана мазмуну.Функционалдык сабаттуулук.Тексттер, алардын классификациясы. | 2 | Сартова З.А. | ||
| 2-МОДУЛЬ.ЖРТнын тапшырмаларын аткарууда окуучунун логикалык ой жүгүртүү,тил,окуу, туура сүйлөө жана жазуу көндүмдөрүн калыптандыруу. | 24 | 12 | |||
| 23.03.2025 | Кыргыз жараны" концепциясы: максаты, милдеттери жна негизги багыттары. | 2 | |||
| 23.03.2025 | ЖРТнын аналогиялык тапшырмаларында эталондук жуптун байланышын аныктоо ыкмалары. | 2 | 2 | Сартова З.А. | |
| 12.04.2025 | ЖРТнын тапшырмаларынын ичинен сүйлөм толуктоодо андагы бөлүктөрдүн ортосундагы логикалык байланыш. | 2 | 2 | Сартова З.А. | |
| 12.04.2025 | Аналогия жана сүйлөм толуктоо боюнча тесттик тапшырмалар менен иштөө. | 4 | Сартова З.А. | ||
| 14.04.2025 | Эне тилинде текстти Окуу жана түшүнүү бөлүмү үчүн сунуш кылынуучу тексттердин түрлөрү, көлөмү жана санариптик цифралардын мааниси.Текстке карата берилүүчү суроолор. | 2 | 2 | Сартова З.А. | |
| 14.04.2025 | Окуу жана түшүнүү боюнча тесттик тапшырмалар менен иштөө. | 4 | 2 | Сартова З.А. | |
| 15.04.2025 | Сабактын планын түзүүдө анын максатын күтүлүүчү натыйжасын аныктоо. | 2 | Сартова З.А. | ||
| 15.04.2025 | Окуучунун акыл-эс жөндөмүн аныктоо боюнча Г.Гарднердин теориясы. | 4 | Сартова З.А. | ||
| 16.04.2025 | Негизги тесттин тапшырмаларын аткарууда анын бөлүмдөрүнө бөлүнгөн убакытты сактоо менен иштөө. | 4 | Сартова З.А. | ||
| 16.04.2025 | Зачеттук тест. | 2 | Сартова З.А. | ||