БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
  1-модуль         
1 Программа менен таанышуу. МЧББУда көп тилдүү билим берүү. Көп тилдүүлүктүн негизги терминдери жана түшүнүктөрү. Көп тилдүү билим берүү программасы менен иштеген педагогдордун баштапкы тажрыйбасы    4   Кенешчоро к С   
2 Көп тилдүү билим берүү программасы менен иштеген МЧББ уюмдарынын иштөө принциптери 4   Кенешчоро к С   
3 Көп тилдүү билим берүүдөгү балдарды жаш курак өзгөчөлүктөрү.  4   Кенешчоро к С   
4 Ар түрдүү жаш курак тайпаларда методиканын мазмунун 4   Кенешчоро к С   
5 Балдарды окутууга мотивация катары-оюн чөйрөсү. Балдар үчүн кебин өнүктүрүүгө арналган чыгармачыл оюндар. 4   Кенешчоро к С   
6 Кептик компетенция жана анын түрлөрү.  4   Кенешчоро к С   
  Баардыгы 24      
  Масстер класс\Моделдик сабактар\Талкуу   6 Кенешчоро к С   
  Сабактарды талдоо   6 Кенешчоро к С   
  Баардыгы   12    
  Жалпы модул боюнча саат 36      
  2-модул        
1 Биринчи модулдун материалдарын кайталоо: көптилдүү билим берүү программаларынын принциптери жана моделдери  4   Кенешчоро к С   
2 МЧББУда тил чөйрөсүн уюштуруу Тил чөйрөсүн уюштурууда практикалык мисалдар  4   Кенешчоро к С   
3 Тил чөйрөсүн уюштурууда педагогдун ролу  4   Кенешчоро к С   
4 Учурдагы тажрыйба боюнча балдардын тилдик өнүгүүсүнүн анализи 4   Кенешчоро к С   
5 Баланын тилдик көндүмдөрүн өөрчүтүүдөгү ыкмалар. Программа ылайык сабактын фрагментин түзүп чыгуу 4   Кенешчоро к С   
6 Кептик компетенцияларды өнүктүрүүдө негизги талаптар. Тематикалык пландар. Күнүмдүк пландоо 4   Кенешчоро к С   
  Баардыгы 24      
  Масстер класс\Моделдик сабактар\Талкуу   6 Кенешчоро к С   
  Сабактарды талдоо   6 Кенешчоро к С   
  Баардыгы   12    
  Жалпы модул боюнча саат 36      
Следующая страница