БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
Датасы жазылат

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
       
датасы жазылат  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору. 2   Шапиева Н   
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты.   2 Шапиева Н   
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү 2   Шапиева Н   
  Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду   2 Шапиева Н    
2

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

    Шапиева Н   
  Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери   2 Шапиева Н   
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы   2 Шапиева Н   
  Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн.   2 Шапиева Н   
   Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу  2   Шапиева Н   
   

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

  Шапиева Н   
 3  Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери     Шапиева Н   
  Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары.   2   Шапиева Н   
 

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

 
  Шапиева Н   
   Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү    2 Шапиева Н   
   Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү    2 Шапиева Н   
   Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент)   Шапиева Н   
 4

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

 
       
   

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

   2 Шапиева Н   
   Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору   Шапиева Н   
 

Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы.

  2 Шапиева Н   
 

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

2 2 Шапиева Н   
  Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү. 2   Шапиева Н   
5 Өспүрүм курак        
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

2 2 Шапиева Н   
  Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү   2 Шапиева Н   
 

Курактагы негизги проблемалар

  2 Шапиева Н   
 

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

  2 Шапиева Н   
  Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси   2 Шапиева Н   
6

Педагог мектепте психолог катары

       
 

Мугалим – практикалык психолог катары.

2   Шапиева Н   
  Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)   2 Шапиева Н   
 

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

2   Шапиева Н   
 

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

  2 Шапиева н   
 

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

  2 Шапиева Н   
 

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

       
 

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

 
  Шапиева Н   
   Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар    2 Шапиева Н   
   Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү.   Шапиева Н   
   Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары   Шапиева Н   
 

Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши.

 
   2 Шапиева Н   
     22 50     
           
           
           
2          
Следующая страница