БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Дата/Кн Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/Подпись
Лек. Пр1.
24.02. ЦП и ПКГ     Сатиндиева А.Т.  
   Нарблок  2   Кыдыралиева А.Р.   
  Укук таануу 2   Кадыркулов Б.  
25.02. 21-кылым. педагогикасы-өнүгүү. нег. артыкчылык. жана багыт. 4   Кыдыралиева А.Р.   
26.02.  Окуу процессин санарип.   8 Урматбек к.Р.  
  Inclusion 2   Абдылдабеков Б.  
27.02. МАТЕМАТИКАНЫ ОКУТУУ СИСТЕМАСЫН ПИЗА, STEM КОНЦЕПЦИЯЛАРЫНЫН КӨЗ КАРАШЫНАН ЖАҢЫЛОО ТАЛАБЫ 2 6 Чекиров К.М.  
28.02.

Математические окутуунун каражаттары:

 

2   Чекиров К.М.  
  БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ 4 Чекиров К.М.  
 03.03. ТАЖРЫЙБА ҮЙРӨНҮҮ ЫКМАЛАРЫ ЖАНА АЛАРДЫ ӨЗ АРА КЫЗМАТТАШУУНУН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮН ЖОГОРУЛАТУУГА ПАЙДАЛАНУУ    Чекиров К.М.   
 04.03. Psychology   2   Насиппаева Ы.   
   

Жалпы билим берүүчү мектептерде математики окутуунун актуальные проблемы. Билим берүүнүн стандарты.

ХХI кылымда билим берүү.

ХХI кылымдын педагогу жана үзгүлтүксүз кесиптик өнүгүүнүн зарылдыгы.
   6 Чекиров К.М.    
05.03. Гендердик сезимтала педагогика Жана STEM. Гендердик сезимтал сабактарды түзүү. Класста жана мектепте палестинский кырдаалды түзүү. 2   Чекиров К.М.    
  МАТЕМАТИКАНЫ ИНТЕРАКТИВДИК ОКУТУУ ЖАНА МАТЕМАТИКАЛЫК САБАТТУУЛУК   6 Чекиров К.М.    
06.03. Педагогикалык ишмердүулүктүн каражатын тандоо 2   Чекиров К.М.   
  Педагогические занятия в сфере математики и болгондой өткөрүү стратегии 2   Чекиров К.М.    
  Тест   2 Чекиров К.М.    
07.03. Математиканы PISA, концепция рынка STEM таянып окутуунун окуучу үчүн оң жана терс таасирлери   2 Чекиров К.М.    
 

Математиканы окутуунун PISA, концепция STEMрынок таянып окутуунун мугалим үчүн оң жана терс жактары

Курсту жыйынтыктоо. Кайтарым байланыш.
  4 Чекиров К.М.    
  Жалпы: 26 46    
           
Следующая страница