Күнү/ Дата |
Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин |
Сааттын саны/ Все часы |
Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя |
Колу/ Подпись |
|
ЛК |
ПР |
|
|||
23.09 23.09 |
Заманбап дүйнөдөгү майыптыкты түшүнүү жолдору. "Майыптыгы бар адамдардын жашоосун “нормалдаштыруу" концепциясы. |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
23.09 23.09 |
Кыймыл аракеттеги, турмуштук ишмердиктеги жана ден- соолуктагы чектелөөрдүн эл аралык классификациясы (ФЧЭК) жана анын билим берүүдө колдонуу |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
24.09 24.09 |
Инклюзивдик билим берүүнүн максаттары, милдеттери, принциптери жана деңгээлдери |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
24.09 24.09 |
Ассистивдик технологиялар |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
25.09 25.09 |
Психофизикалык өнүгүүнүн бузулушунун себептери. |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
25.09 |
Угуусу начар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, белгилери жана өнүгүү стратегиялары |
2 |
|
Абдылдабеков Б. А |
|
25.09 |
Көрүүсү начар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, белгилери жана өнүгүү стратегиялары |
2 |
|
Абдылдабеков Б. А |
|
26.09 26.09 |
Интеллектуалдык бузулуулары бар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, өзгөчөлүктөрү жана өнүгүү стратегиялары |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
26.09 26.09 |
Сүйлөө кебинин бузулуулары бар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, белгилери жана өнүгүү стратегиялары. |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
27.09 27.09 |
Таяныч кыймыл аппараты бузулган балдар, бузулушунун себептери, түрлөрү, психологиялык-педагогикалык мүнөздөмөлөрү |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
27.09 |
Комплекстүү бузулуулары бар балдар (акыл-эси кем угуусу жана көрүүсү начар ж.б.), себептери,психологиялык-педагогикалык мүнөздөмөлөрү. |
2 |
|
Абдылдабеков Б. А |
|
27.09 |
Эмоционалдык-эрктүү бузулуулар жана аутизм спектри бузулган балдарга психологиялык жана педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, өзгөчөлүктөрү жана өнүгүү стратегиялары. |
2 |
|
Абдылдабеков Б. А |
|
30.09 30.09 30.09 |
Билим алууда атайын муктаждыктары бар балдар үчүн окутуу технологиялары |
2 |
4 |
Абдылдабеков Б. А |
|
30.09 01.10 |
Эрте кийлигишүүнүн максаттары, милдеттери, принциптери. |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
01.10 01.10 |
Эрте аныктоо. Скрининг куралдары |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
01.10 02.10 |
Инклюзивдик билим берүүдө мугалимдин жеке жана кесиптик компетенттүүлүктөрү. |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
02.10 02.10 |
Педагогикалык иш-аракеттерде эмпатиянын ролу |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
02.10 03.10 |
Социалдык- педагогикалык толеранттуулук. |
2 |
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
03.10 03.10 |
Инклюзивдүү өз ара аракеттенүүнүн шарттары жана эрежелери. "Экстрабилдүүлүк" түшүнүгү. Инклюзивдүү өз ара аракеттенүүнүн шарттары жана эрежелери. |
2 |
|
Абдылдабеков Б. А |
|
04.10 |
"Инклюзивдик билим берүүдөгү мугалимдин орду: кесиптик өнүгүүнүн көйгөйлөрү жана келечеги" темасында тегерек” стол. |
|
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
04.10 |
Тестирлөө |
|
2 |
Абдылдабеков Б. А |
|
|
Жалпы: |
38 |
34 |
72 |
|