БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
14.04.25

МАТЕМАТИКАЛЫК БИЛИМ БЕРҮҮНҮН МАКСАТЫ ЖАНА МАЗМУНУ

Блок 1. Математика боюнча окуу-нормативдик документтер:

- билим берүүнүн мамлекеттик соответствия

- предметный стандарт

Блок 2. Математика боянча окуу-методикалык комплекстердин мазмуну:

- окуу китептер

- техника колдонмолор

Блок 3. Математические методы выполнения:

А. Математиканы окутуунунаты макс

Б. Математиканы окутуунун мазмуну

В. Математические методы

Г. Математические окутуунун каражаттары

Д. Математические окутуунун формалары

 4 5 Касымов А.А.   
15.04.25 Математические окутуунунаты максн PISA, концепция STEMларыночные позициисынан талдоо:

- баланин мукаждикторы

- коомдук муктаждиктар

- мамлекеттик талаптар
 2 5 Касымов А.А.   
16.04.25 Математиканы окутуунун мазмунун PISA, концепция STEMларыночные позициисынан талдоо жана жаңылоо критерии. Билим берүүнүн нормативный документтериндеги өзгөртүүлөр, толуктоолор, оңдоолор:

- жалпы билим берүү мамлекеттик стандартов

- предметтик билим берүү стандарты

Математиканы окутууда жалпы билим берүүнүн мамлекеттик стандартындагы жана предметтик билим берүү стандартындагы толуктоолорду, өзгөртүүлөрдү жана оңдоолорду эске алуу менен түзүлгөн окуу программысын Жүзөгө планы ашыруунун календардыкн, ар бир сабактын план-конспектисин түзүү.

Эл аралык программы (ПИЗА, СТЕМ) окуучил математику сабаттуулугун калиптандырууда колдонуу.

 2 5  Касымов А.А.   
17.04.25 Блок А. Математика содержит инновационный метод:

- Билим алууга көмөктөшүүчү методдор

- Алган билимди практика колдонуга көмөкчү методдор

- Алган билимди стандарттуу учурларда колдонууну көнүмүш адатка айландырууга көмөкчү методдор

Блок Б. Математические методы инновационных методов:

- билим алууга багытталган сабактын планы түзүүгө сунуштар

- Алган билимди практика колдонуга арналган сабактын планы түзүүгө карата сунуштар

- алган билимди стандарттуу кырдаалдарда колдонуга арналган сабактын планы түзүүгө карата сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
18.04.25 Блок А. Математические окутуунун инновационные формы:

- Сабак – окутуудагы негизги форма

- Субакта окуучулардын өз ара кызматташууларын уюштуруу стратегиилары

Блок Б. Математические окутуунун инновационный формальный рынок колдонуга карата сунуштар:

- Инновационные разработки в солнечную погоду

- Сабакта окуучулардын өз ара кызматташуу аркилуу билим алуусун, ал аркилуу жеке проблемы чечүү билгичтигин калиптандырууга сунуштар

- алган билимди стандарттуу эмес кырдаалдарда колдоно билүүгө үйрөнүүнү ишке ашырууга карата сунуштар

- инновационные работы по созданию боюнча даярдыкты калыптандыруу

 2 5  Касымов А.А.   
21.04.25  Блок А. Математические окутуунун каражаттары:

- окуу китеп

- жумушчу дептер

- масласелер жыйнаги

- тестик тапшыммалар жыйнагы

Блок Б. Математиканы окутуунун жаңы каражаттарынок математика сабаттуулукту калыптандырууга большой колдонуу жол-жоболорун, ыкмаларын, принцип кесиптик-педагогикалык ишмердүүлүктө пайдалануу боюнча сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
22.04.25

БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ

Блок 1. Биогендик касиеттердин баланин математикалык сабатын өсүшүнө тейгизген таасири.

- биогенный кассиеттерди окутуун максатин коюуда эске алуу боюнча сунуштар

- биогендик кассиеттерди окутуунун мазмунун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- биогенный метод касиеттерди окутуунундорун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- биогенный кассиеттерди окутуунун формасын тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

Блок 2. Психогендик касиеттердин баланын математикалык сабатынын өсүшүнө тийгизген таасири

- психогендик кассиеттерди окутуун максатин коюуда эске алуу боюнча сунуштар

- психогендик касиеттерди окутуунун мазмунун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- психогендик кассиеттерди окутуунун методдорун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- психогендик касиеттерди окутуунун формасын тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

Блок 3. Социогендик касиеттердин баланин математикалык сабатынын өсүшүнө тийгизген таасири

 - социогендик кассиеттерди окутуунун максатын коюуда эске алуу боюнча сунуштар

- социогендик кассиеттерди окутуунун мазмунун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- социогендик кассиеттерди окутуунун методдорун тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

- социогендик кассиеттерди окутуунун формасын тандоодо эске алуу боюнча сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
23.04.25

ТАЖРЫЙБА ҮЙРӨНҮҮ ЫКМАЛАРЫ ЖАНА АЛАРДЫ ӨЗ АРА КЫЗМАТТАШУУНУН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮН ЖОГОРУЛАТУУГА ПАЙДАЛАНУУ

1. «Эксперимент жүргүзүүгө» ыктаган балланын математикалык билимди колдонудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатууга пайдалануу

2. «Болгон тажрыйбага тайнууга» ыктаган баланин математикалык билимди колдонуудаги артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүулүгүн жогорулатууга пайдалануу

3. «Байкоого негизденген» баланин математикалык билимди колдонудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүулүгүн жогорулатууга пайдалануу

4. «Теориялык жалпылоого» ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудаги артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүулүгүн жогорулатууга пайдалануу

Тажрыйба аркилуу окутууда окуучулардын окуу стилдерин пайдалануу менен сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатуу боюнча методикалык сунуштар

 2 5  Касымов А.А.   
24.04.25

МАТЕМАТИКАНЫ ИНТЕРАКТИВДИК ОКУТУУ ЖАНА МАТЕМАТИКАЛЫК САБАТТУУЛУК

Блок А.

а) «Чакан топтордо» ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун өнүктүрүү

б) 5х5х5 те ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун өнүктүрүү

в) Математикалык сабаттуулукту «орфографиялык эстафета» аркилуу өнүктүрүү

г) Математический процесс «Акыл чабуулу» өнүктүрүү 

Блок Б. Интерактивный метод обучения колдонууга пландаштыруу боевая методика сунуштар:

а) «Чакан топтордо иштөөнү» колдонуунун семптерин аныктоо жана аны пландаштыруу

б) 5х5х5 ти колдонуунун семптерин аныктоо жана аны пландаштыруу

в) «орфографиялык эстафетаны» колдонуунун семптерин аныктоо жана аны пландаштыруу

г) «Акыл чабуулун» колдонуунун септерин аныктоо жана аны пландаштыруу 

 2 5  Касымов А.А.   
25.04.25

МАТЕМАТИКАНЫ ОКУТУУДА БАЛАНЫН ОКУУ-ТААНЫП БИЛҮҮ ИШМЕРДҮҮЛҮГҮН УЮШТУРУУ

Блок А. Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүндө баланин математикалык сабаттуулугун калыптандыруу жана методикалык сунуштар

Блок Б. Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүнүн структуры жана компоненты жана методика сунуштар

Блок В. Ар бир баланын окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүн пландаштырууга, даярдоого жана өткөрүүгө көмөктөшүү

Блок Г. Маселе чыгаруу – математикалык сабаттуулукту калыптандыруудагы негизги окуу-таанып билүү ишмердүүлүгү

Блок Д. Математические билимди баалоонун последний тивдик Жана формивдик формальные Жана аларды колдонуу боюнча сунуштар.

 2 5  Касымов А.А.   
  Бардыгы:  22  50    
Следующая страница