БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1  

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

       
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору. 2   Шапиева н   
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты   2 Шапиева Н   
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү 2   Шапиева Н   
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

  2 Шапиева Н   
2

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

       
  Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери   2 Шапиева Н   
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы   2 Шапиева Н   
  Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн.   2 Шапиева Н   
  Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу 2   Шапиева Н   
 

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

2   Шапиева Н   
 3  Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери        
  Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары. 2   Шапиева Н   
 

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

  2 Шапиева Н   
  Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү   2 Шапиева Н   
  Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү   2 Шапиева Н   
  Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент)   2 Шапиева Н   

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

    Шапиева Н   
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

 
  Шапиева Н   
   Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору    2 Шапиева Н   
   

Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы.

   2 Шапиева Н   
   

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

Шапиева Н   
   Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү.   Шапиева Н   
 5  Өспүрүм курак        
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

 
Шапиева Н   
   Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү    2 Шапиева Н   
   

Курактагы негизги проблемалар

   2 Шапиева Н   
   

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

   2 Шапиева Н   
  Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси    Шапиева Н   
 6

Педагог мектепте психолог катары

 
       
   

Мугалим – практикалык психолог катары.

 2   Шапиева Н   
   Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)   Шапиева Н   
 

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

2   Шапиева Н   
 

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

  2 Шапиева Н   
 

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

  2 Шапиева Н   
7

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

       
 

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

  2 Шапиева Н   
  Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар   2 Шапиева Н  
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү.   2 Шапиева Н  
  Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары 2   Шапиева Н   
 

Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши.

  2 Шапиева Н   
           
     22  50    
           
2          
Следующая страница