БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1

Жалпы психология боюнча түшүнүк жана анын билим берүүдөгү орду

 
    Шапиева Н.   
  Билим берүүдө психология илиминин предмети, милдеттери жана методдору. 2      
  Окутуу психолгиясынын негизги максаты.   2    
  Психология илими жана анын тармактарга бөлүнүшү 2      
 

Элге билим берүү системасында мектептеги психологиялык кызматтын орду

  2    
2

Мектепте психологиялык кызматтын ишмердүүлүгүнүн негиздери

    Шапиева Н.   
  Мектептеги психологиялык кызматтын предмети жана милдеттери   2    
  Чет өлкөлөрдө жана биздин мамлекетте психологдордун ишинин абалы   2    
  Мектепте иштөөдө педагог , психолог катары кандай маселелерди чечиши мүмкүн.   2    
  Психологиялык кызматтын атайын жана уюштуруучу- методикалык документациясы менен тааныштыруу 2      
 

Билим берүү мекемесиндеги педагог – психологго карата квалификациялык талаптар менен тааныштыруу

2      
3 Курак жана педагогикалык психологиянын негиздери     Шапиева Н   
  Окутуунун жана тарбиялоонун негизги психологиялык теориялары. 2      
 

Баланын психикалык өнүгүүсүндөгү кыймылдаткыч күчтөр жана шарттар

  2    
  Курактык өнүгүүнүн мезгилдерге бөлүнүшү   2    
   Мектеп курагындагы балдардын курактык өзгөчөлүктөрү      
   Психодиагностикалык методдор. (Байкоо, аңгеме , тест, эксперимент)      
 4  

Кенже мектеп окуучулары менен иштөөнүн негизги багыттары

    Шапиева Н   
 

Бул куракка жалпы мүнөздөмө

  2    
  Баланын мектепке окууга даярдоонун аныктоонун методдору   2    
 

Окуу мотивациясы жана баланын мектеп чөйрөсүнө адаптацияланышы.

  2    
 

Окуудагы ийгиликсиздиктин себептери

2 2    
  Башталгыч класстарда дифференциялык окутуунун өзгөчөлүктөрү. 2      
5 Өспүрүм курак     Шапиева Н.   
 

Окуучунун башталгыч мектептен ортоңку класска өтүүсү.

2 2    
  Өспүрүм курактагы өнүгүүнүн өзгөчөлүктөрү   2    
 

Курактагы негизги проблемалар

  2    
 

Жалпы өнүгүсүнө мүнөздөмө. Өспүрүмдүн “Мен” концепсиясы,  Z муундун өкүлдөрү

  2    
  Өспүрүмдүн ата –эне, жана чоңдор менен болгон мамилеси   2    
6

Педагог мектепте психолог катары

    Шапиева Н   
 

Мугалим – практикалык психолог катары.

2      
  Кенже мектеп курактагы окуучунун коркуу жана кооптонуу сезимин жоюу (коррекциялоо)   2    
 

Кенже мектеп куракта жүрүм-турумдун эрктүүлүгүн өнүктүрүү методдору

2      
 

Таануучулук процесстерди өнүктүрүүгө карата оюндар, көнүгүүлөр, тапшырмалар

  2    
 

Балдардын тарткан сүрөттөрунө интерпретация жасоо

  2    
7

Окуу процессинде педагогикалык , психологиялык көйгөйлөр

    Шапиева Н   
 

Педагогикалык ишмердүүлүктөгү карым катнаштын өзгөчөлүктөрү

  2    
  Педагогикалык таасир этүүнү уюштуруудагы кыйынчылыктар   2    
  Педагогикалык жагдайлардагы конфликтин өзгөчөлүктөрү.   2    
 

Окуучулар менен болгон конфликтик жагдайлары

2      
  Мугалимдердин иш аракетиндеги педагогикалык, психологиялык кырдаалдын чечилиши   2    
           
           
           
           
           
Следующая страница