БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
16.06. БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ    6    Чекиров К.М.  
18.06. МАТЕМАТИКАНЫ ОКУТУУ СИСТЕМАСЫН PISA, STEM КОНЦЕПЦИЯЛАРЫНЫН КӨЗ КАРАШЫНАН ЖАҢЫЛОО ТАЛАБЫ 4 6  Чекиров К.М.   
20.06. ТАЖРЫЙБА ҮЙРӨНҮҮ ЫКМАЛАРЫ ЖАНА АЛАРДЫ ӨЗ АРА КЫЗМАТТАШУУНУН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮН ЖОГОРУЛАТУУГА ПАЙДАЛАНУУ   8   Чекиров К.М.  
  “Эксперимент жүргүзүүгө” ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатууга пайдалануу 2     Чекиров К.М.  
23.06. МАТЕМАТИКАНЫ ИНТЕРАКТИВДИК ОКУТУУ ЖАНА МАТЕМАТИКАЛЫК САБАТТУУЛУК   8   Чекиров К.М.  
  “Чакан топтордо” ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун өнүктүрүү 2     Чекиров К.М.  
 25.06. МАТЕМАТИКА МУГАЛИМИНИН ИШМЕРДҮҮЛҮГҮН ЖАҢЫЛОО СТРАТЕГИЯЛАРЫ   8   Чекиров К.М.  
  Педагогдун ишмердүүлүгүнүн максаты – ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун калыптандыруу 2     Чекиров К.М.  
 27.06. Математика мугалиминин педагогикалык ишмердүүлүгүн пландаштыруу, даярдоо жана өткөрүү   2   Чекиров К.М.  
 

Окуучуларды математикалык маселелерди чыгарууга, чыгармачыл изденүүгө, эксперимент өткөрүүгө үйрөтүү. Окуучулардын билимдерин, предметтик компетенцияларын текшерүү, баалоо. Баалоо критерийлери жана сандык көрсөткүчтөрү.

 6   Чекиров К.М.  
 28.06. Математикалык сабаттуулукту “Акыл чабуулу” процессинде өнүктүрүү    2     Чекиров К.М.  
  Ар бир баланын окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүн пландаштырууга, даярдоого жана өткөрүүгө көмөктөшүү   6   Чекиров К.М.  
   Маселе чыгаруу – математикалык сабаттуулукту калыптандыруудагы негизги окуу-таанып билүү ишмердүүлүгү     Чекиров К.М.  
 30.06. Тест      Чекиров К.М.  
   Математиканы PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун окуучу үчүн оң жана терс таасирлери    2   Чекиров К.М.  
   

Математиканы окутуунун PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун мугалим үчүн оң жана терс жактары

Курсту жыйынтыктоо. Кайтарым байланыш.
   2   Чекиров К.М.  
  Жалпы:   22  50     
Следующая страница