БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ
| САБАК ӨТКӨН КҮНДӨРҮҢҮЗ, БЕКИТИЛГЕН ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ ШАРТ |
САБАКТАРДЫН МАЗМУНУ ЖАНА СААТТАРДЫН САНЫ БЕКИТИЛГЕН ЖУМУШЧУ ПРОГРАММА ЖАНА ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ КЕРЕК |
|
| Күнү/ Дата |
Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин |
Сааттын саны/ Все часы |
Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя |
Колу/ Подпись |
| Лек. |
Пр1. |
| ИНВАРИАТИВДҮҮ БАЗАЛЫК КОМПОНЕНТ |
| |
Кыргызстандын тарыхый-маданий мурасы: салттар жана азыркы заман |
2 |
|
|
|
| |
Билим берүү системасындагы ченемдик документтери : мазмуну жана колдонулушу. |
2 |
|
|
|
| |
21-кылымдын педагогикасы – өнүгүүнүн негизги артыкчылыктары жана багыттары |
4 |
|
|
|
| |
Мугалимдин укуктары жана милдеттери: укуктук негиздери жана практикалык аспектилери |
2 |
|
|
|
| |
Педагогдун иш-аракетиндеги стресс жана кесиптик чарчоо (выгорание) |
2 |
|
|
|
| |
Инклюзивдик билим берүүдө мугалимдин орду |
2 |
|
|
|
| |
Окуу процессин санариптештирүү |
2 |
6 |
|
|
| Жалпы: |
16 |
6 |
|
|
| ПРЕДМЕТТИК -ТЕМАТИКАЛЫК КУРСТАР |
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| Жалпы: |
|
|
|
|