БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
28.10 ЦП и ПКГ    2  - Сатиндиева А.Т.   
  Нарблок  Кыдыралиева А.Р.   
  МАТЕМАТИКАНЫ ОКУТУУ СИСТЕМАСЫН PISA, STEM КОНЦЕПЦИЯЛАРЫНЫН КӨЗ КАРАШЫНАН ЖАҢЫЛОО ТАЛАБЫ  2 Чекиров К.М.   
29.10 Психология 2 - Насиппаева Ы.  
  21-кылым. педагогикасы. өнүгүү негизги артыкчылык. жана багыт.  4  Кыдыралиева А.Р.   
30.10 

Математиканы окутуунун максатын PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо:

- баланын муктаждыктары

- коомдогу муктаждыктар

- мамлекеттик суроо-талаптар 
 - Чекиров К.М.    
 

Математиканы окутуунун мазмунун PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо жана жаңылоо критерийлери. Билим берүүнүн нормативдик документтери:

- мамлекеттик жалпы билим берүү стандарты

- предметтик билим берүү стандарты 
 - Чекиров К.М.    
   Математиканы окутуунун инновациялык методдору Чекиров К.М.    
 31.10

Математиканы окутуунун инновациялык формалары:

- Сабак – окутуудагы негизги форма

- Сабакта окуучулардын өз ара кызматташууларын уюштуруу стратегиялары 
 -  2 Чекиров К.М.   
  Математиканы окутуунун каражаттары   2  Чекиров К.М.   
  БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ   6 Чекиров К.М.    
 01.11 Окуу процессин санариптештирүү  2  6 Мукамбетова Г.Б.   
04.11  Укук таануу   2 Кадыркулов Б.   
  “Чакан топтордо” ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун өнүктүрүү  Чекиров К.М.    
  5х5х5 те ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун өнүктүрүү   -  Чекиров К.М.    
   Математикалык сабаттуулукту “орфографиялык эстафета” аркылуу өнүктүрүү  -  2  Чекиров К.М.    
  Математикалык сабаттуулукту “Акыл чабуулу” процессинде өнүктүрүү    -  Чекиров К.М.   
05.11 Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүндө баланын математикалык сабаттуулугун калыптандыруу - 2  Чекиров К.М.   
  Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүнүн структурасы жана компоненттери - 2  Чекиров К.М.   
  Ар бир баланын окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүн пландаштырууга, даярдоого жана өткөрүүгө көмөктөшүү - 2  Чекиров К.М.   
  Маселе чыгаруу – математикалык сабаттуулукту калыптандыруудагы негизги окуу-таанып билүү ишмердүүлүгү - 2  Чекиров К.М.   
  Педагогдун ишмердүүлүгүнүн максаты – ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун калыптандыруу - 2 Чекиров К.М.   
06.11

А. Математиканы окутуунун салттык системасынын окуучунун позициясынан оң жана терс таасирлери

Б. Математиканы окутуунун салттык системасынын  мугалимдин позициясынан оң жана терс жактары
- 4 Чекиров К.М.   
 

А. Математиканы PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун окуучу үчүн оң жана терс таасирлери

Б. Математиканы окутуунун PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун мугалим үчүн оң жана терс жактары

Курсту жыйынтыктоо. Кайтарым байланыш.
- 4 Чекиров К.М.   
  Жыйынтыктоочу тест   -  2 Чекиров К.М.    
  Жалпы: 26 44    
           
Следующая страница