| САБАК ӨТКӨН КҮНДӨРҮҢҮЗ, БЕКИТИЛГЕН ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ ШАРТ | САБАКТАРДЫН МАЗМУНУ ЖАНА СААТТАРДЫН САНЫ БЕКИТИЛГЕН ЖУМУШЧУ ПРОГРАММА ЖАНА ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ КЕРЕК | |||||
| Күнү/ Дата | Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин | Сааттын саны/ Все часы | Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя | Колу/ Подпись | ||
| Лек. | Пр1. | |||||
| 17.09. | Инкл-к б.б. | 2 | Абдылдабеков Б. | |||
| Норблок | 2 | Кыдыралиева А.Р. | ||||
| Тарых | 2 | Сатинди А. | ||||
| 18.09. | 21-кылым. педагогикасы – өнүгүү. нег. артыкчылык. ж-а багыт. | 4 | Кыдыралиева А.Р. | |||
| Укук таануу | 2 | Кадыркулов Б. | ||||
| 19.09. | 12 жылдык билим берүүдө интеграцияданган Көркөм өнөр жана технология предметтерин улуттук баалуулуктардын негизинде заманбап окутуу учурдун талабы. Жетекчиликке алуучу, окуу-ченемдик документтери (негизги жана предметтик билим берүүнүн стандарттары). | 10 | Акматов Д.А. | |||
| 20.09. | Мектепте Көркөм өнөр жана технология предметтетин окутуудагы жалпы маселелер, максаты жана милдеттери. Окуу поцессин көйгөйлөрдү чечип окутуунун натыйжалуу уюштуу маселелери. | 2 | 6 | Акматов Д.А. | ||
| 22.09. | Окуу процессин санарип-рүү |
2 | 6 | Урматбек к.Р. | ||
| 23.09. | Психология | 2 | Насиппаева Ы. | |||
| Жетектөөчү окуу-ченемдик документтерин окуп, түшүнүп, практикада колдонуудагы маселелер. Окутуунун формалар, методдор. - Көркөм өнөр жана технология предметтери боюнча даярдалган окуу методикалык комплекстер. - “Менин үйүм” - тематикалык сүрөт. (графикалык каражаттар менен.) - Деңгээл сызыгын аныктоонун жолдору. |
8 | Акматов Д.А. | ||||
| 24.09. | Перспектива, мейкиндикте ой жүгүртүү боюнча практикалык иштерди аткаруу. - Абаа перспективасы жөнүндө түшүнүк. |
8 | Акматов Д.А. | |||
| 25.09. | Көркөм өнөр жана технология предметтетин модульдарын ишке ашыруу. 1. «Өсүмдүк өстүрүү»; 2. «Мал чарбачылык»; 3. «Кулинария». Тест тапшыруу. |
8 | Акматов Д.А. | |||
| 26.09. | “Көркөм өнөр жана технология предметтерин компетенттик мамиленин негизинде окутууну пландаштыруу, интерактивдүү усулдарды колдонуу.” Мүмкүнчүлүгү чектелген жарандардын (ЛОВЗ) окуусун эске алуу Чыгармачылык менен эмгектенген мугалимдеринин иш тажрыйбалары. Интерактивдүү, долбоордук сабактар менен таанышып, ой бөлүшүп, тажрыйба алмашуу. | 2 | 6 | Акматов Д.А. | ||
| Жалпы: | 30 | 42 | ||||
| 14 | 36 | |||||