БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

САБАК ӨТКӨН КҮНДӨРҮҢҮЗ, БЕКИТИЛГЕН ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ ШАРТ САБАКТАРДЫН МАЗМУНУ ЖАНА СААТТАРДЫН САНЫ БЕКИТИЛГЕН ЖУМУШЧУ ПРОГРАММА ЖАНА ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ КЕРЕК  
Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
17.09  Инклюзивдик билим берүү  2   Абдылдабеков Б.   
17.09 Норм. блок 2   Кыдыралиева А.Р.  
17.09  Тарых    Сатинди к. А   
           
18.09 21-к.педагогикасы -өнүгүү .нег артыкчс. жана багыттары  4   Кыдыралиева А.Р  
18.09 Укук таануу 2   Кадыркулов.Б.  
19.09 "12 жылдык билим берʏʏдɵ кыргыз тилин жана адабиятын компетенттʏʏлʏккɵ негиздеп окутуу (эне тили)” киришүү 2   Эсеналиева К.  
19.09 “АЛТЫН КАЗЫК” ПРОГРАММАСЫ ,12 жылдык мектеп моделине өтүү максаты, милдеттери,  күтүлүүчү натыйжалар, мазмунуду  калыптандыруудагы компетенттүүлүктөр 2   Эсеналиева К  
19.09 “Жумшак көндүмдөр (Soft Skills)”, “Катуу көндүмдөр (Hard Skills)” , “Алтын казык” программасы, 12 жылдык билим берʏʏ алкагындагы маселелер;  “Уңгу жолу”; “Кыргыз жараны”; “Жашыл көндүмдөр”, “Туруктуу өнүгүү”, “Жасалма интеллект”, 2 6 Эсеналиева К  
20.09 КРда Жалпы билим берүүчү Мамлекеттик стандартты(2025-ж.) күтүлүүчү натыйжалар. “Баалуулуктар”;  Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөрдүн калыптанышынын үч деңгээли 2 2 Эсеналиева К  
20.09 Окутуу кыргыз тилинде жүргүзүлгѳн мектептерде кыргыз тилинин предметтик стандарты жана окуу программасы  (2025-ж)   4 Эсеналиева К  
20.09 Окутуу кыргыз тилинде жүргүзүлгѳн мектептерде кыргыз адабиятынын предметтик стандарты, окуу программасы  (2025-ж):   2 Эсеналиева К  
22.09 PISA: функционалдык сабаттуулуктарынын  критерийлерин, талаптарын кыргыз тили, адабияты  предметтерине интеграциялоо 2 2 Эсеналиева К  
22.09 PISA: тексттердин классификациясы (туташ жана туташ эмес, аралаш, курама текстер) жана кептин түрлөрү, стилдери, жанр түшүнүгү   4 Эсеналиева К  
23.09 Психология 2   Насиппаева Ы.  
23.09

5 Е моделин жана 4К көндүмдөрүн  кыргыз тили сабагында колдонуу

Кыргыз тили жана адабияты сабагында окутуунун максатын окуучунун позициясынан түзүү, анын кѳрсѳткүчтѳрүн аныктоо

  6 Эсеналиева К  
24.09

Окуу процессин санариптештирүү

8   Урматбек к.Р  
25.09

PISAнын жана предметтик стандарттардагы баалоонун критерийлери:  салыштыруу, жалпылоо

  4 Эсеналиева К.  
25.09

Б.Блумдун таксономиясын Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясын колдонуу методологиясы

2 2 Эсеналиева К  
26.09 Жыйынтыктоочу аттестация – тест, негизги жана предметтик компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планын презентациялоо   6 Эсеналиева К  
           
Следующая страница