БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

САБАК ӨТКӨН КҮНДӨРҮҢҮЗ, БЕКИТИЛГЕН ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ ШАРТ САБАКТАРДЫН МАЗМУНУ ЖАНА СААТТАРДЫН САНЫ БЕКИТИЛГЕН ЖУМУШЧУ ПРОГРАММА ЖАНА ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ КЕРЕК  
Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин

Сааттын саны/Все часы

Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
29.09. 

Кыргыз Республикасынын “Билим берүү жөнүндө” мыйзамын, “Мектепке чейинки билим берүү жана балдарды багуу” Мамлекеттик билим берүү стандартын, “Мектепке чейинки билим берүү боюнча педагог (тарбиячы)” кесиптик стандарт.

2  6 Камалова А.Э.   
30.09

2021-2040-жылдары Кыргыз Республикасында билим берүүнү өнүктүрүү Программасы, билим берүү жана мектепке чейинки билим берүү жаатындагы мамлекеттик саясат жана стратегиялык милдеттери. 

 4  Камалова А.Э.   
  Инсанга багытталган окутуу: маңызы, негизги принциптери жана максаттары. Салттуу билим берүүдөн инсанга багытталган окутууга өтүү 2   Камалова А.Э.    
01.10

Инсанга багытталган окутуу: маңызы, негизги принциптери жана максаттары. Салттуу билим берүүдөн инсанга багытталган окутууга өтүү.

  4 Камалова А.Э.    
 

XXI кылымдын талаптарына ылайык мектепке чейинки курактагы баланын өзгөчөлүктөрү

2 2 Камалова А.Э.    
02.10

XXI кылымдын талаптарына ылайык мектепке чейинки курактагы баланын өзгөчөлүктөрү

  2  Камалова А.Э.   
 

"4К" компетенциялары: Критикалык ой жүгүртүү, креативдүүлүк, кызматташуу, коммуникация. Жаңы көндүмдөрдү өнүктүрүүчү ыкмалар жана оюндар: долбоордук иш, көйгөйлөрдү чечүүгө багытталган тапшырмалар, командалык оюндар

4  Камалова А.Э.   
03.10

"4К" компетенциялары: Критикалык ой жүгүртүү, креативдүүлүк, кызматташуу, коммуникация. Жаңы көндүмдөрдү өнүктүрүүчү ыкмалар жана оюндар: долбоордук иш, көйгөйлөрдү чечүүгө багытталган тапшырмалар, командалык оюндар

  2 Камалова А.Э.    
 

Эмоционалдык интеллектти жана социалдык-эмоционалдык көндүмдөрдү калыптандыруу

2  Камалова А.Э.   
 

Сингапурдун мектепке чейинки билим берүү системасы: академиялык даярдыкты жана баланын комплекстүү өнүгүүсүн айкалыштырылышы.

   Камалова А.Э.   
06.10.  Сингапурдун мектепке чейинки билимберүү системасы: академиялык даярдыкты жана баланын комплекстүү өнүгүүсүн айкалыштырылышы.     Камалова А.Э.   
  Финляндиянын мектепке чейинки билим берүү модели: табият менен байланышта болуу жана оюн аркылуу окутуу;   2  Камалова А.Э.   
  ТРИЗ -технологиясы, Эйлер тегерекчелери чыгармачылыкты, логикалык жана сынчыл ой жүгүртүүнү калыптандыруучу технологиялар. Монтессори педагогикасы: өз алдынчалуулукту жана изилдөөчүлүктү өнүктүрүү. 2    Камалова А.Э.   
07.10. ТРИЗ -технологиясы, Эйлер тегерекчелери чыгармачылыкты, логикалык жана сынчыл ой жүгүртүүнү калыптандыруучу технологиялар. Монтессори педагогикасы: өз алдынчалуулукту жана изилдөөчүлүктү өнүктүрүү.   2  Камалова А.Э.   
  Дүйнөлүк тажрыйбаларды Кыргызстандын маданий жана улуттук өзгөчөлүктөрүнө ылайыкташтыруу. 2 2  Камалова А.Э.   
08.10. Мектепке чейинки билим берүүдөгү заманбап санариптик куралдар (интерактивдүү такталар, билим берүүчү тиркемелер, жасалма интеллект).Санариптик технологияларды  балдардын өнүгүүсүнө пайдалуу колдонуунун принциптери 2 2 Камалова А.Э.    
  Балдардын санариптик сабаттуулугун калыптандыруу менен бирге санариптик коопсуздугун камсыздоо. 2   Камалова А.Э.    
09.10 Балдардын санариптик сабаттуулугун калыптандыруу менен бирге санариптик коопсуздугун камсыздоо.   2 Камалова А.Э.    
  Билим берүү уюмунун инновацияларга даярдыгы: команданын ишин пландаштыруу жана координациялоо. Педагогдордун инновацияларды киргизүүгө болгон каршылыгын жеңүү 2 2  Камалова А.Э.   
10.10. Окуу программасынын натыйжалуулугун баалоонун жана мониторинг жүргүзүүнүн усулдары   2  Камалова А.Э.   
  Ата-энелер менен кызматташуу: жаңы ыкмалар жана технологиялар 2    Камалова А.Э.   
  Жыйынтыктоочу тест   2  Камалова А.Э.   
    30  42    
Следующая страница