БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

САБАК ӨТКӨН КҮНДӨРҮҢҮЗ, БЕКИТИЛГЕН ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ ШАРТ САБАКТАРДЫН МАЗМУНУ ЖАНА СААТТАРДЫН САНЫ БЕКИТИЛГЕН ЖУМУШЧУ ПРОГРАММА ЖАНА ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ КЕРЕК  
Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
29.10  При тест-диагностикалык баалоо     2

Эсеналиева К.

 
 
29.10  КР Мамлекеттик стандарттын мазмуну, тʏйʏндʏʏ тʏшʏнʏктɵр, баалуулуктар,компетенттүүлүктөрдү колдонуу шарттары   2

Эсеналиева К.

 
 
31.10  КР Мамлекеттик стандарттын мазмуну, тʏйʏндʏʏ тʏшʏнʏктɵр, баалуулуктар,компетенттүүлүктөрдү колдонуу шарттары    

Эсеналиева К.

 
 
31.10   “Алтын казык”, ”Уӊгу жолу“, “Кыргыз жараны”, 12 жылдык ж.б. билим берүү программалары

Эсеналиева К. 

 
04.11  “Алтын казык”, ”Уӊгу жолу“, “Кыргыз жараны”, 12 жылдык ж.б. билим берүү программалары   

Эсеналиева К. 

 
04.11   Предметтик стандарттар: мазмандук тилкелери, күтүлүүчү  натыйжалар, бүтүрүүчүнүн модели  2  2

Эсеналиева К. 

 
04.11   Предметти, тилдерди окутуудагы АВС  жана реподуктивдүү продуктивдүү, криативдүү деңгээлдери, тесттер  2  

Эсеналиева К. 

 
 06.11 Предметти, тилдерди окутуудагы АВС  жана реподуктивдүү продуктивдүү, криативдүү деңгээлдери, тесттер     2

Эсеналиева К. 

 
06.11  STEM - теория, практикалык иш   4

Эсеналиева К.

 
 
08.11  STEM - теория, практикалык иш     2

Эсеналиева К. 

 
08.11  STEAM - теория, практикалык иш   6

Эсеналиева К. 

 
11.11  STREAM- теория, практикалык иш   2  6

Эсеналиева К. 

 
11.11  PISA – тууралуу жалпы маалымат жана КР стандарттары менен байланышы    

Эсеналиева К. 

 
12.11  PISA -тексттердин классификациясы: (Туташ, туташ эмес, аралаш, курама) Кеп ишмердиктеринин 4 түрү   

Эсеналиева К. 

 
13.11  PISA -тексттердин классификациясы: (Туташ, туташ эмес, аралаш, курама) Кеп ишмердиктеринин 4 түрү     4

Эсеналиева К. 

 
13.11  Предметти, тилдерди STEM, STEAM, STREAM, PISAнын  контексттинде стандарттар менен байланышытырып интеграциялоо   

Эсеналиева К. 

 
13.11  STEM, STEАM STREAM PISAнын - балоонун SMART критерийлери   2

Эсеналиева К. 

 
14.11  Баалдоо Б.Блумдун таксономиясынын, Г.Гарднердин «Көп түрдүү акыл-эс жөндөмдүүлүк» теориясынын ролу   2  2

Эсеналиева К. 

 
14.11 

Окуучунун позициясындагы компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабакты планын иштеп чыгуу, презентациялоо  

 

Эсеналиева К. 

 
14.11 Жыйынтыктоочу аттестация   2

Эсеналиева К. 

 
    22  50 

Эсеналиева К. 

 
Следующая страница