БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

САБАК ӨТКӨН КҮНДӨРҮҢҮЗ, БЕКИТИЛГЕН ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ ШАРТ САБАКТАРДЫН МАЗМУНУ ЖАНА СААТТАРДЫН САНЫ БЕКИТИЛГЕН ЖУМУШЧУ ПРОГРАММА ЖАНА ЖҮГҮРТМӨ МЕНЕН ДАЛ КЕЛҮҮСҮ КЕРЕК  
Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
 
24.11 

Киришүү.Манас таануу курсунун максаты, мазмуну жана

методикасы
     
25.11  “Манас” эпосунун кыргыз элинин турмушунда алган тарыхый орду жана анын бүгүнкү күндөгү мааниси      
25.11 

Улуу эпостун негизги сюжети*бириктирилген варианттын

негизиннде*
   2    
25.11  «Манас»эпосунун гуманизми, философиялык мааниси      
25.11  Манасчылар – улуу эпостун улуу сактоочулары жана жалындуу үгүтчүлөрү     2    
 26.11

“Манас” эпосун эл оозунан жыйноонун тарыхы

     
26.11  “Манас” XV–XVI жана XVI кылымдын биринчи жарымында алгачкы кагазга түшүрүлүшү”     2    
26.11  “Манастын” 19-кылымдын экинчи жарымынан Октябрь төңкөрүшүнө чейинки эл оозунан жыйналуу таржымалы    
 
27.11  Эпостун Октябрь төңкөрүшүнөн кийин эл оозунан жыйналышы   6    
28.11  “Манас” эпосунун китеп болуп басылып чыгуу тарыхы: идеологиялык тоскоолдуктар жана карама-каршылыктар      
28.11  “Манас” КМШ аймагынын окумуштууларынын изилдөөлөрүндө       
01.12  “Манас” эпосунун кыргыз окумуштуулары, манастаануучулары тарабынан изилдениши    2  6    
02.12  “Манас” эпосунун чет өлкөлөрдө изилдениши  2      
02.12  “Манас” – театрда-драмада, сүрөттө, кинодо, музыкада  2 4    
03.12  Эпостун чыгышы жөнүндө илимий божомолдор    2    
03.12  Азыркы учурдагы манасчылар  2  2    
04.12  Жыйынтыктоочу аттестация.      
05.12  Негизги жана предметтик компетенттүүлүктөргө негизделген 1 сабактын планын презентациялоо.      
05.12  Жалпы жыйынтык аттестациясы - Тест    2    
  Жалпы: 22 50    
Следующая страница