БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Дата/Кн Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплинарного Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. учитель Колу/Подпись
Лек. Пр1.
1 Киришүү.  Окуучулардын жетишкендиктерин баалоонун максаты жана милдеттери.   4 Асанакунов Т.А.   
2 PISA - Эл аралык программа тууралуу жалпы маалымат.  Асанакунов Т.А.    
3

Бүгүнкү күндөгү мектептеги билим берүү тутумунда «Баалоо», «Баа берүү» жана «Баа коюу» масласелери...

Максат коюу жана анын баалоодогу роль.

 
 4 Асанакунов Т.А.    
4 Заманбап окутуунун окуутуунун методдору.    Асанакунов Т.А.    
5

Үзгүлтүксүз баалоо.

Мамлекеттик билим берүү жана баалоо

 боюнча предметтик стандарт, компетентность,

компетентный, талантливый

 
  Асанакунов Т.А.    
6 Сабактын максатын окуучунун көз карашында коюу.     4 Асанакунов Т.А.    
7

Окуучулардын жетишкендиктерин

баалоо принципы.

 
   4 Асанакунов Т.А.    
8 Баалоонун критерии оценки   2 Асанакунов Т.А.    
9 Калыптандыруучу баалоодо колдонуучу техникулар жана кайтарым байланыш.     4 Асанакунов Т.А.    
10 Окуучулардын топ иштегендеги жетишкендиктерин баалоо.  Асанакунов Т.А.    
11

Окуучулардын өзүн-өзү баалоосу/

Бирин-бири баалоосу.

 
  Асанакунов Т.А.    
12
Окуучулардын жеке ишмердигин

баалоо.  

 
Асанакунов Т.А.    
13
Активдүү жана интерактивдүү окутуунун

стратегии жана багыттары.

 
Асанакунов Т.А.    
14 Говард Гарднердин «Көп түрдүү интеллекта» теории окууга кандай таасир берет?   2 Асанакунов Т.А.    
15
Мазмундуу (аутентичная) баа берүү.
 
  Асанакунов Т.А.    
16 Билимге баа берүүнүн рейтинги.    Асанакунов Т.А.    
17 Баалоонун тарыхы.    Асанакунов Т.А.    
18

Салттуу жана жаңыча баалоонун

 Салыштымалуу анализы.

 
  Асанакунов Т.А.    
Следующая страница