Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

Инклюзивдик билим берүүдө мугалимдин орду (кырг.) онлайн

(Курстун аталышы – Название курса)

Абдылдабеков Билимбек Абдылдабекович






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын туру/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылышы/ Выполнено
1 Дaрс/ Лекция  38  38
2 Практикалык сабак/ Практическое занятие  34  34
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса  42,5  42,5
Бардык сааттар/ Итого часов  114,5  114,5
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название районы, регионы Бишкек ш./г. Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыгы/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Москва Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/ План                         22  22 
Аткарылышы / выполнено                         22  22 

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

А.А.А. / Ф.И.О.

28.10

29.10

30.10

31.10

01.11

04.11

05.11

06.11

1.       

Абдыкеримова Зуфидин Ашыркуловна

+

+

+

+

+

+

+

+

2.       

Арапбай кызы Айпери

+

+

+

+

+

+

+

+

3.       

Аманова Гүлжан Токторбековна

+

+

+

+

+

+

+

+

4.       

Баймуратова Перизат

+

+

+

+

+

+

+

+

5.       

Бейшенбек кызы Зарина

+

+

+

+

+

+

+

+

6.       

Жапарова Жазгүл Качкынбаевна

+

+

+

+

+

+

+

+

7.       

Жусумаматова Бактыгүл Жылчымбаевна

+

+

+

+

+

+

+

+

8.       

Жолуева Адина

+

+

+

+

+

+

+

+

9.       

Кадыров Амангелди Исмаилович

+

+

+

+

+

+

+

+

10.   

Караева Гулмира Турдалиевна

+

+

+

+

+

+

+

+

11.   

Ибраимова Бурмакан Бурканбековна

+

+

+

+

+

+

+

+

12.   

Исманова Батма Умаралиевна

+

+

+

+

+

+

+

+

13.   

Мусаева Гулзар Дурусбековна

+

+

+

+

+

+

+

+

14.   

Масалбекова Гулкумар Кутбидиновна

+

+

+

+

+

+

+

+

15.   

Нурлан кызы Гулзина

+

+

+

+

+

+

+

+

16.   

Рамазанова Гулмира Канибековна

+

+

+

+

+

+

+

+

17.   

Ташматова Каримахон Муроталиевна

+

+

+

+

+

+

+

+

18.   

Төлөгөнова Махабат

+

+

+

+

+

+

+

+

19.   

Турсунова Шайыргул Халиловна

+

+

+

+

+

+

+

+

20.   

Токтобек кызы Алина

+

+

+

+

+

+

+

+

21.   

Улукбек кызы Айдана

+

+

+

+

+

+

+

+

22.   

Эгемжарова Арзикан Курсанбековна

+

+

+

+

+

+

+

+

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата

Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин

Сааттын саны/ Все часы

Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя

Колу/ Подпись

Лек.

Пр1.

28.10 28.10

Заманбап дүйнөдөгү майыптыкты түшүнүү жолдору. "Майыптыгы бар адамдардын жашоосун нормалдаштыруу" концепциясы.

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

28.1029.10

Кыймыл аракеттеги, турмуштук ишмердиктеги жана ден-

соолуктагы чектелөөрдүн эл аралык классификациясы (ФЧЭК) жана анын билим берүүдө колдонуу

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

29.1029.10

Инклюзивдик билим берүүнүн максаттары, милдеттери, принциптери жана деңгээлдери

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

29.1029.10

Ассистивдик технологиялар

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

30.1030.10

Психофизикалык өнүгүүнүн бузулушунун себептери.

2

    2

Абдылдбеков Б. А

 

30.10

Угуусу начар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, белгилери жана өнүгүү стратегиялары

2

 

Абдылдбеков Б. А

 

30.10

Көрүүсү начар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, белгилери жана өнүгүү стратегиялары

2

 

Абдылдбеков Б. А

 

30.1031.10

Интеллектуалдык бузулуулары бар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, өзгөчөлүктөрү жана өнүгүү стратегиялары

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

31.1031.10

Сүйлөө кебинин бузулуулары бар балдарга психологиялык-педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, белгилери жана өнүгүү стратегиялары.

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

31.1031.10

Таяныч кыймыл аппараты бузулган балдар, бузулушунун себептери, түрлөрү, психологиялык-педагогикалык мүнөздөмөлөрү

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

01.11

Комплекстүү бузулуулары бар балдар (акыл-эси кем угуусу жана көрүүсү начар ж.б.), себептери,психологиялык-педагогикалык мүнөздөмөлөрү.

2

 

Абдылдбеков Б. А

 

01.11

Эмоционалдык-эрктүү бузулуулар жана аутизм спектри бузулган балдарга психологиялык жана педагогикалык колдоо көрсөтүү: себептери, өзгөчөлүктөрү жана өнүгүү стратегиялары.

2

 

Абдылдбеков Б. А

 

01.11

01.1101.11

Билим алууда атайын муктаждыктары бар балдар үчүн окутуу технологиялары

2

4

Абдылдбеков Б. А

 

04.1104.11

Эрте кийлигишүүнүн максаттары, милдеттери, принциптери.

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

04.11

04.11

Эрте аныктоо. Скрининг куралдары

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

04.11

05.11

Инклюзивдик билим берүүдө мугалимдин жеке жана кесиптик компетенттүүлүктөрү.

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

05.11

05.11

Педагогикалык иш-аракеттерде эмпатиянын ролу

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

05.11

06.11

Социалдык- педагогикалык толеранттуулук.

2

2

Абдылдбеков Б. А

 

06.11

Инклюзивдүү өз ара аракеттенүүнүн шарттары жана эрежелери. "Экстрабилдүүлүк" түшүнүгү. Инклюзивдүү өз ара аракеттенүүнүн шарттары жана эрежелери.

2

 

Абдылдбеков Б. А

 

06.11

"Инклюзивдик билим берүүдөгү  мугалимдин орду: кесиптик өнүгүүнүн көйгөйлөрү жана келечеги" темасында тегерек” стол.

 

2

Абдылдбеков Б. А

 

06.11

Тестирлөө

 

2

Абдылдбеков Б. А

 

 

Жалпы

38

34

72

 

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

УГУУЧУНУН А.А.А.

ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ/ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ

Жалпы балл/ Итоговый балл

ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП

Тестирлөө/ тестирование

Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока

   

 

 

Абдыкеримова Зуфидин Ашыркуловна

58

 14

 36

Достаточный (хорошо) 

 

 

Арапбай кызы Айпери

74

 14

44 

Высокий (отлично) 

 

 

Аманова Гүлжан Токторбековна

66

 12

 39

Высокий (отлично)  

 

 

Баймуратова Перизат

54

 10

 32

Достаточный (хорошо)  

 

5.     

Бейшенбек кызы Зарина

64

12

38

Достаточный (хорошо) 

 

6.     

Жапарова Жазгүл Качкынбаевна

62

14

38

Достаточный (хорошо) 

 

7.     

Жусумаматова Бактыгүл Жылчымбаевна

72

12

47

Высокий (отлично)  

 

8.     

Жолуева Адина

54

14

34

Достаточный (хорошо) 

 

9.     

Кадыров Амангелди Исмаилович

80

16

48

Высокий (отлично)  

 

10.  

Караева Гулмира Турдалиевна

80

14

47

Высокий (отлично)  

 

11.  

Ибраимова Бурмакан Бурканбековна

68

12

40

Высокий (отлично)  

 

12.  

Исманова Батма Умаралиевна

58

14

36

Достаточный (хорошо) 

 

13.  

Мусаева Гулзар Дурусбековна

86

12

49

Высокий (отлично)  

 

14.  

Масалбекова Гулкумар Кутбидиновна

66

14

40

Высокий (отлично)  

 

15.  

Нурлан кызы Гулзина

56

14

35

Достаточный (хорошо) 

 

16.  

Рамазанова Гулмира Канибековна

50

12

32

Достаточный (хорошо) 

 

17.  

Ташматова Каримахон Муроталиевна

68

16

42

Высокий (отлично)  

 

18.  

Төлөгөнова Махабат

74

14

44

Высокий (отлично)  

 

19.  

Турсунова Шайыргул Халиловна

54

12

33

Достаточный (хорошо) 

 

20.  

Токтобек кызы Алина

80

14

47

Высокий (отлично)  

 

21.  

Улукбек кызы Айдана

68

14

41

Высокий (отлично)  

 

22.  

Эгемжарова Арзикан Курсанбековна

72

16

44

Высокий (отлично)  

 

 

 

 

 

 

 

 

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Отулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
1  Абдылдабеков Б. А.   38  34  42,5  114,5 
2          
3          
4          
5          

Кафедра башчысы __________________