Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

Башталгыч мектепте заманбап стратегияларды пайдалануу менен окутуу "Окуу керемет" (кырг.)

(Курстун аталышы – Название курса)

Асанова Гулянда Жумакадыровна






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын туру/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылышы/ Выполнено
1 Дaрс/ Лекция  18  18
2 Практикалык сабак/ Практическое занятие  54  54
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса  8,5  8,5
Бардык сааттар/ Итого часов  80,5  80,5
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название районы, регионы Бишкек ш./г. Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыгы/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Москва Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/ План  2  1  1  1 20 
Аткарылышы / выполнено        2              

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

А.А.А. / Ф.И.О. 25.11 26.11  27.11  28.11 29.11  02.12  03.12  04.12  05.12  06.12 
1  Ашимбекова Шайыргуль  + +

 Асанова Искра

 +
3  Джаныбекова Айымкан  +
 Сакеева Чолпон  +  +  +  +
5  Сариева Дамира  +
                       
                       
                       
                       
                       
                       

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
1 Предметтик стандарт  жана компетенттик мамиленин негизинде окутууну пландоо  2 Усупова М.К   
2 Мектеп билим беруусундо  гендердик сезимтал мамиле.  Усупова М.К.   
3 Мектепте инновациялык билим берүү технологиялары 2 4 Усупова М.К.  
4 Окуу процессин долбоорлодо  СТЕМ мамилесин колдонуу 2 4 Усупова М.К  
5

Сандар жана анда аткарылган амалдар.

1тема- Сан жана сандар тушунугу

2тема- Кошуу жана кемитуу

3тема- көбөйтүү жана бөлүү

2 2 Асанова Г.Ж  
4

Башталгыч мектепте окуучуларга ПИЗА компетенцияларын калыптандыруу аркылуу окуучулардын математикалык сабаттуулугун жогорулатуу

2 4 Асанова Г.Ж  
5

Математикалык  ой жүгүртүү . Формулировкалоо. Колдонуу. Чечмелөө.  Чондуктар жана аларды өлчөө

2 4 Асанова Г.Ж.  
6

Сандар жана аткарылган амалдар

1-Т Сан жана сандар түшунүгү

2-Т Кошуу жана кемитүү

3-Т Көбөйтүү жана бөлүү

 2 Укеева Ж.С.   
7

КГА ыкмасы

2 4 Укеева Ж.С.  
 8 Алгебралык катыштар жана мыйзамченемдүүлүктөр.     2 Укеева ЖюС.   
9 Алгебранын элементтери маалыматты талдоо жана ыктымалдуулук. Маалыматты анализдөө   2 Укеева Ж.С.  
10 Башталгыч мектепте математикалык моделдерди колдонуу   2 Укеева Ж.С.  

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

УГУУЧУНУН А.А.А. ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ/ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ Жалпы балл/ Итоговый балл ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП 
Тестирлөө/ тестирование Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока
1  Ашимбекова Шайгуль  80  5  85  
 2  Асанова Искра 85   5 90   
 3  Джаныбекова Айымкан 58   5 63   
 4  Сакеева Чолпон 91   5  96  
5 Сариева Дамира 87  5  92  

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Отулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
1  Усупова М.К.  12  26    38
2  Асанова Г.Ж  4  12  8,5  24,5
3  Укеева Ж.С.  4  14    18
4          
5          

Кафедра башчысы __________________