Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

Математиканы турмушка багыттап окутуу. Математика предметин окутуунун методикасы. STEM технологиясы. PISA-2025ке даярдоо (кырг.)

(Курстун аталышы – Название курса)

Чекиров Кубанычбек






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын туру/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылышы/ Выполнено
1 Дaрс/ Лекция  26 26 
2 Практикалык сабак/ Практическое занятие  46 46 
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса  5,3  5,3
Бардык сааттар/ Итого часов  77,3  77,3
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название районы, регионы Бишкек ш./г. Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыгы/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Москва Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/ План                            
Аткарылышы / выполнено      1              7

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

А.А.А. / Ф.И.О. 24.02. 25.02. 26.02. 27.02. 28.02. 03.03. 04.03. 05.03. 06.03. 07.03.
1 Халитова Альмира Фазыловна + + + + + + + + + +
2 Халитова Наргиз Азизовна + + + + + + + + + +
3 Садыкова Ольга Танзиловна + + + + + + + + + +
4 Кадыракун кызы Турдугул + + + + + + + + + +
5 Аманова Перизат Султановна + + + + + + + + + +
6 Назиров Имамидин Умарбаевич + + + + + + + + + +
7 Осмонова Гүлкайыр Жоомартовна + + + + + + + + + +

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
24.02. ЦП и ПКГ    2   Сатиндиева А.Т.    
    Нарблок   Кыдыралиева А.Р.   
  Психология  2   Насиппаева Ы.  
 25.02. 21-кылым. педагогикасы-өнүгүү. нег. артыкчылык. жана багыт. 2   Кыдыралиева А.Р.   
  Инкл.-к б.б.   2   Абдылдабеков Б.   
 

Математиканы окутуунун максатын PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо: 

- баланын муктаждыктары

- коомдогу муктаждыктар

- мамлекеттик суроо-талаптар

 2   Чекиров К.М.    
  Математиканы окутуунун мазмунун PISA, STEM концепцияларынын позициясынан талдоо жана жаңылоо критерийлери.   2   Чекиров К.М.    
 26.02. Математиканы окутуунун инновациялык методдору    2 Чекиров К.М.    
 

Математиканы окутуунун каражаттары:

- окуу китеп

- жумушчу дептер

- маселелер жыйнагы

- тесттик тапшырмалар жыйнагы 

  4 Чекиров К.М.    
  “Эксперимент жүргүзүүгө” ыктаган баланын математикалык билимди колдонуудагы артыкчылыктары жана аларды сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатууга пайдалануу   4 Чекиров К.М.    
 27.02. Окуу процессинин санарип-рүү    Урматбек к. Р  
 28.02. БАЛАНЫН БИОГЕНДИК, ПСИХОГЕНДИК ЖАНА СОЦИОГЕНДИК КАСИЕТТЕРИ      6 Чекиров К.М.     
   Укуу таануу  2   Кадыркулов Б.    
03.03. Окуу-таанып билүү ишмердүүлүгүндө баланын математикалык сабаттуулугун калыптандыруу   2 Чекиров К.М.     
04.03.

Жалпы билим берүүчү мектептерде математиканы окутуунун актуалдуу проблемалары. Билим берүүнүн стандарты.

ХХI кылымда билим берүү.

6   Чекиров К.М.     
  Гендердик сезимтал педагогика жана STEM. Гендердик сезимтал сабактарды түзүү. Класста жана мектепте гендердик кырдаалды түзүү  2   Чекиров К.М.     
 05.03. Математиканы окутуунун законченемдери жана принциптери. Математика боюнча билим берүүнүн жана билим алуунун технологиялары.  2   Чекиров К.М.     
  А. Математиканы PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун окуучу үчүн оң жана терс таасирлери   4 Чекиров К.М.     
  Педагогдун ишмердүүлүгүнүн максаты – ар бир окуучунун математикалык сабаттуулугун калыптандыруу    2 Чекиров К.М.     
 06.03. Педагогикалык ишмердүүлүктү ар бир окуучу математикалык сабаттуулукка ээ болгондой өткөрүү стратегиясы   2 Чекиров К.М.     
 

Математиканы окутуунун PISA, STEM концепцияларына таянып окутуунун мугалим үчүн оң жана терс жактары

 

  4 Чекиров К.М.     
  Курсту жыйынтыктоо. Кайтарым байланыш.   2 Чекиров К.М.     
 07.03. МАТЕМАТИКАНЫ ИНТЕРАКТИВДИК ОКУТУУ ЖАНА МАТЕМАТИКАЛЫК САБАТТУУЛУК   2    
  Маселе чыгаруу – математикалык сабаттуулукту калыптандыруудагы негизги окуу-таанып билүү ишмердүүлүгү   2    
   Тестирлөө   2    
 
Жалпы:
26 46    

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

     №   ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ / ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ Жалпы балл/ Итоговый балл ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП
Угуучунун А.А.А.
  Тестирлөө / тестирование Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока
1 Халитова Альмира Фазыловна 75 5 80 Жакшы
2 Халитова Наргиз Азизовна 80 4 84 Жакшы
3 Садыкова Ольга Танзиловна 90 5 95 Эң жакшы
4 Кадыракун кызы Турдугул 88 5 93 Эң жакшы
5 Аманова Перизат Султановна 76 5 81 Жакшы
6 Назиров Имамидин Умарбаевич 55 5 60 Жакшы
7 Осмонова Гүлкайыр Жоомартовна 80 4 84 Жакшы

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Отулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
1  Сатиндиева А.Т.    2      
2  Кыдыралиева А.Р.   6      
3  Насиппаева Ы.      
4  Абдылдабеков Б.       
5 Урматбек к. Р   8    
6 Кадыркулов Б.  2      
7 Чекиров К.М.    12  38  5,3  55,3
  Жалпы:  26  46  5,3  77,3

Кафедра башчысы __________________