Күнү/ Дата |
Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин |
Сааттын саны/ Все часы |
Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя |
Колу/ Подпись |
Лек. |
Пр1. |
17.02. |
Билим берүүдөгү укуктук-ченемдик документтердин мааниси. Билим берүү проекциясына карата өлкөнү туруктуу өнүктүрүүдөгү мамлекеттик жана улуттук стратегиялык маанидеги документтер. Билим берүүнүн мыйзамы, табигый предметтердин мазмунун жаңылоо концепциясы. |
6 |
|
Кекеева Ч.О. |
|
|
КРнын жалпы мектептик билим берүүнүн мамлекеттик стандартынын түзүлүшү жана мазмуну (2022.22.07.393) максаты, милдеттери жана табигый предметтерге коюлган заманбап талаптары: негизги компетенттүүлүктѳрү. 21-к. көндүмдөрү. БУУнун негизги индикаторлору. Туруктуу өнүгүү үчүн билим берүүнүн ролу жана максаттары. PISA-2025ке даярдыктар, STEM билим берүүнүн негиздери. |
19.02. |
Табигый предметтерди окутуудагы МКТнын ролу |
2 |
6 |
Кекеева Ч.О. |
|
|
Табигый циклдеги предметтерди окутууда, STEM сабактарды пландаштыруу ыкмалары. «Инновациялык педагогикалык технологиялары жана STEM билим берүүнүн негиздери». Предметтерди окутуунун каражаттар системасы жана электрондук ресурстарды колдонуу мүмкүнчүлүктөрү. |
20.02. |
Предметти окутуу процесси жана окутуунун күтүлүүчү натыйжалары. Окутуунун теориясын практикалоо жана методикасынын жалпы суроолору |
2 |
4 |
Кекеева Ч.О. |
|
|
Окуу планы, окуу программалары, жаңы окуу китептеринин мазмунунун талапка жооп бериши, ОМКны талдоо. |
Компетенттик мамиленин өңүтүндө, күтүүлүүчү натыйжага багыттап, сабактарды пландаштырууну өркүндөтүү. Сингапур методикасы боюнча 5Е моделинин негизинде сабактын планын түзүү. |
21.02. |
Предметтик стандарттар: Табигый предметтердин предметтик стандарттарынын түзүлүшү жана мазмуну жана методологиясы. |
4 |
4 |
Кекеева Ч.О. |
|
|
Предметтик компетенттүүлүктөр, күтүлүүчү натыйжалар, көрсөткүчтөрү жана мазмундук линиялар жөнүндө түшүнүктөрүн өнүктүрүү. |
Табигый предметтерди окутуу процессинде табигый-илимий сабаттуулукту калыптандыруу жана жашыл көндүмдөрдү өнүктүрүү, күтүлүүчү натыйжасы. Предметтик сабактарда негизги жана предметтик компетенттүүлүктөрдү байланыштыруу иш аракеттерин 5 Е багыты боюнча пландаштыруу |
24.02. |
Мектепте предметти окутуунун усулдары. |
2 |
6 |
Кекеева Ч.О. |
|
|
SMART – критериясы боюнча окуучунун позициясынан максат коюну ишке ашыруу. Мугалимдин жана окуучунун компетенттүүлүктөрү Коомдогу жаңы тенденциялык процесстер жана мазмундун ага дал келүүсү. Предметти окутуудагы окуучулардын долбоордук жана илимий ишмердүүлүгүндөгү STEM технологиялары. |
|
STEM предметтерди окутууда табигый-илимий сабаттуулукту өнүктүрүүдө, PISA-2025 тестирлөөгө багытталган тесттик тапшырмаларды талкуулоо. Бул боюнча сабактарды пландаштыруу. |
|
Окуучулардын байкоо жүргүзүү жана тажрыйба жасоо иштерин уюштурууда виртуалдык лабораторияны колдонуу. |
Долбоордук ишмердүүлүктөгү предмет аралык байланышты өнүктүрүү иш аракеттери жана окутуунун натыйжаларына болгон талаптарды өзгөртүү. Окутууда окуучулардын электрондук билим берүү ресурстарын колдонуу мүмкүнчүлүктөрү. |
26.02. |
Компетенттик мамиленин негизинде билим берүүнү ѳркүндѳтүү технологиялары. |
2 |
6 |
Кекеева Ч.О. |
|
|
Окутуунун интерактивдүү методдору жана инновациялык технологиялары. Окутуу методдору менен каражаттарды айкалыштыруу. |
|
Окутуунун методдору жана классификациясы. Окутуу каражаттарынын системасы. |
|
Биология сабактарында сынчыл ой жүгүртүүнү өнүктүрүү үчүн сунушталган методикалык чечимдер жана сабактын план-конспектисин жаңы талапка ылайык пландаштыруу. |
Биологияны окутуудагы ири блоктук-модулдук технология. Өзүн-өзү өнүктүрүү технологиясы жана окуучулардын креативдүү иш аракеттери. |
|
Практикалык-лабораториялык сабактарды жүргүзүү үчүн виртуалдык-лабораторияны колдонуу методикасы. |
28.02. |
Предмет боюнча окутуунун натыйжаларын баалоо теориясы. |
2 |
6 |
Кекеева Ч.О. |
|
|
Баалоонун компоненттери: Диагностикалык, калыптандыруучу жана суммативдик баалоо. Баалоого жаңыча мамиле. Баалоо, баа, белги. |
|
Эл аралык билимди текшерип баалоо долбоорлорунун аткарган , мониторинг (2017-2021). |
Баалоонун критерийлери жана стратегиялары. Баалоого жекече мамиле жана кайтарым байланышка мүмкүнчүлүк түзүү шарттары. |
03.03. |
Мугалимдердин өз билимин өкызматтары, мааниси. ПИЗА – окуучулардын билим жетишкендиктеринин натыйжасын текшерүү жана баалоо боюнча эл аралык программасы. ОБЖУБ (НООДУ) борборунда даярдалган тесттик тапшырмаларды жана мониторингдин натыйжаларын талкуулоо. Анализркүндөтүү чеберчилиги. Өз ара тажрыйба алмашуу. Билим берүү мекемелериндеги (орто мекөтептерге, орто-кесиптик лицейлерге, ЖОЖ, музейлерге ж.б.) стажировка. |
|
6 |
Кекеева Ч.О. |
|
05.07. |
Долбоордук ишмердүүлүктөгү предмет аралык байланышты өнүктүрүү иш аракеттери жана окутуунун натыйжаларына болгон талаптарды өзгөртүү. |
2 |
6 |
Кекеева Ч.О. |
|
21-кылымдын мугалими жана квалификацияны үзгүлтүксүз жогорулатуунун зарылдыгы. Предмет бюоюнча мазмундук-усулдук багыттар, ОМК боюнча сунуштар. |
07.03. |
Жыйынтыктоочу аттестациялоо: Комплекстик тестирлөө, долбоордук иш же сабактын планын презентациялоо |
|
6 |
Кекеева Ч.О. |
|
|
Жалпы: |
22 |
50 |
|
|