Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Республикалык педагогикалык кызматкерлердин квалификациясын жогорулатуу жана кайра даярдоо институту

Республиканский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических работников при Министерстве образования и науки Кыргызской Республики



ОКУУ САБАКТАРЫН ЭСЕПКЕ АЛУУ ЖУРНАЛЫ

ЖУРНАЛ УЧЁТА ГРУППОВЫХ ЗАНЯТИЙ

Предметтик стандарттын талаптарына ылайык сабактарды пландаштырууну өркүндөтүү 2

(Курстун аталышы – Название курса)

Кекеева Чыныгуль Оконовна






Бишкек – 2025

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮН АТКАРЫЛЫШЫ ТУУРАЛУУ ОТЧЁТ
ОТЧЁТ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Сабактын туру/ Виды занятий Окуу планы боюнча/ Согласно учебному плану Аткарылышы/ Выполнено
1 Дaрс/ Лекция  50  50
2 Практикалык сабак/ Практическое занятие 22  22 
3 Курсттан кийинги мониторинг/ Мониторинг после курса  12  12
Бардык сааттар/ Итого часов  84  84
Аткарылгандыгы жонундо белгил: Аткарылды/ аткарылган жок (керектуусун алдын сызып кою керек) Отметка о выполнении: Выполнено / Не выполнено (нужное подчеркнуть) Кафедра башчысы (А.А.А)
Заведующий кафедрой (Ф.И.О) _______________________
(колу/подпись)

УГУУЧУЛАРДЫН КАТЫШУУСУНУН ЖАЛПЫ ТАБЛИЦАСЫ
СВОДНАЯ ТАБЛИЦА ПОСЕЩАЕМОСТИ СЛУШАТЕЛЕЙ

Аймактардын, райондордун аталыштары / Название районы, регионы Бишкек ш./г. Чүй облусу/ Чуйская область Регионы Бардыгы/ ИТОГО
Октябрь Биринчи май Свердлов Ленин Аламедин Жайыл Кемин Москва Сокулук Чүй-Токмок Ысык-Ата Панфилов Ош, Жалал-Абад, Баткен, Талас, Нарын, Ысык-Көл
План/ План                            
Аткарылышы / выполнено 24                          24 

УГУУЧУЛАРДЫ ЭСЕПКЕ АЛУУ
УЧЁТ СЛУШАТЕЛЕЙ

А.А.А. / Ф.И.О. 17/02. 19/02  20/.02  21/02 24/02 26/02  28/02 03/03 05/03 07/03
1 Абдырахманова Алтынай Болотбековна + + + + + + + + + +
2 Азакеева Анара Жаныбековна + + + + + + + + + +
3 Жантаева Жаңыл Төлөбековна + + + + + + + + + +
4 Жапарова Бермет Керимкуловна + + + + + + + + + +
5 Жумамүдүнова Нурзат  Шайлообековна + + + + + + + + + +
6 Кожомбердиева Алина Токтобековна + + + + + + + + + +
7 Мамытова Мунира Абытовна  + + + + + + + + + +
8 Мусаева Зарипа Мырзапаровна + + + + + + + + + +
9 Нурманбетова Чынара Джумакадыровна + + + + + + + + + +
10 Омурбекова Мунар Такеновна + + + + + + + + + +
11 Ордобаева  Айгерим Замирбековна + + + + + + + + + +
12 Осканова Джилдыз Токтогуловна + + + + + + + + + +
13 Сабырканова Мыскал Акжигитовна + + + + + + + + + +
14 Сабырова Бермет Бактияровна + + + + + + + + + +
15 Сакматова Венера Боругуловна  + + + + + + + + + +
16 Сулайманова  Нурия  Акимбаевна + + + + + + + + + +
17 Султанова Айнура Шабдалыевна  + + + + + + + + + +
18 Тогузбаева Гулья Кыдыкбековна + + + + + + + + + +
19 Тойчубеков Жакшылык Тойчубекович  + + + + + + + + + +
20 Токочева  Мидина + + + + + + + + + +
21 Шайлообекова Элеонора Азимовна + + + + + + + + + +
22 Ысмайыл кызы Канымайым + + + + + + + + + +
23 Эсенкожоева Анаргүл Кайырбековна + + + + + + + + + +
24 Эгембердиева Тангем + + + + + + + + + +

БАГЫТТАРДЫН АТАЛЫШТАРЫ
НАЗВАНИЕ НАПРАВЛЕНИЙ

Күнү/ Дата Дисциплинарын мазмуну/ Название дисциплин Сааттын саны/ Все часы Окуутуучунун аты-жөнү/ Ф.И.О. преподавателя Колу/ Подпись
Лек. Пр1.
17.02. Билим берүүдөгү укуктук-ченемдик документтердин мааниси. Билим берүү проекциясына карата өлкөнү туруктуу өнүктүрүүдөгү мамлекеттик жана улуттук стратегиялык маанидеги документтер. Билим берүүнүн мыйзамы, табигый предметтердин мазмунун жаңылоо концепциясы. 6   Кекеева Ч.О.  
 
КРнын жалпы мектептик билим берүүнүн мамлекеттик стандартынын түзүлүшү жана мазмуну (2022.22.07.393) максаты, милдеттери жана табигый предметтерге коюлган заманбап талаптары: негизги компетенттүүлүктѳрү. 21-к. көндүмдөрү. БУУнун негизги индикаторлору. Туруктуу өнүгүү үчүн билим берүүнүн ролу жана максаттары. PISA-2025ке даярдыктар, STEM билим берүүнүн негиздери.   
 19.02. Табигый предметтерди окутуудагы МКТнын ролу Кекеева Ч.О.   
 
Табигый циклдеги  предметтерди окутууда, STEM сабактарды пландаштыруу ыкмалары. «Инновациялык педагогикалык технологиялары жана STEM билим берүүнүн негиздери». Предметтерди окутуунун каражаттар системасы жана электрондук ресурстарды колдонуу мүмкүнчүлүктөрү.
20.02. Предметти окутуу процесси жана окутуунун күтүлүүчү натыйжалары. Окутуунун теориясын практикалоо жана методикасынын жалпы суроолору 2 4  Кекеева Ч.О.  
 
Окуу планы, окуу программалары, жаңы окуу китептеринин мазмунунун талапка жооп бериши, ОМКны талдоо.
 Компетенттик мамиленин өңүтүндө, күтүүлүүчү натыйжага багыттап, сабактарды пландаштырууну өркүндөтүү. Сингапур методикасы боюнча 5Е моделинин негизинде сабактын планын түзүү.
21.02. Предметтик стандарттар: Табигый предметтердин предметтик стандарттарынын түзүлүшү жана мазмуну жана методологиясы. 4 4  Кекеева Ч.О.  
 
 Предметтик компетенттүүлүктөр, күтүлүүчү натыйжалар, көрсөткүчтөрү жана мазмундук линиялар жөнүндө түшүнүктөрүн өнүктүрүү.
Табигый предметтерди окутуу процессинде табигый-илимий сабаттуулукту калыптандыруу жана жашыл көндүмдөрдү өнүктүрүү, күтүлүүчү натыйжасы. Предметтик сабактарда негизги жана предметтик компетенттүүлүктөрдү байланыштыруу иш аракеттерин 5 Е багыты боюнча пландаштыруу
24.02. Мектепте предметти окутуунун усулдары.  Кекеева Ч.О.  
 
SMART – критериясы боюнча окуучунун позициясынан максат коюну ишке ашыруу. Мугалимдин жана окуучунун компетенттүүлүктөрү Коомдогу жаңы тенденциялык процесстер жана мазмундун ага дал келүүсү. Предметти окутуудагы окуучулардын долбоордук жана илимий ишмердүүлүгүндөгү STEM технологиялары.
 
STEM предметтерди окутууда табигый-илимий сабаттуулукту өнүктүрүүдө, PISA-2025 тестирлөөгө багытталган тесттик тапшырмаларды талкуулоо. Бул боюнча сабактарды пландаштыруу.
 
 Окуучулардын байкоо жүргүзүү жана тажрыйба жасоо иштерин уюштурууда виртуалдык лабораторияны колдонуу.
Долбоордук ишмердүүлүктөгү предмет аралык байланышты өнүктүрүү иш аракеттери жана окутуунун натыйжаларына болгон талаптарды өзгөртүү. Окутууда окуучулардын электрондук билим берүү ресурстарын колдонуу мүмкүнчүлүктөрү.  
26.02.  Компетенттик мамиленин негизинде билим берүүнү ѳркүндѳтүү технологиялары.  2  Кекеева Ч.О.  
 
Окутуунун интерактивдүү методдору жана инновациялык технологиялары. Окутуу методдору менен каражаттарды айкалыштыруу.
 
Окутуунун методдору жана классификациясы. Окутуу каражаттарынын системасы.
 
Биология сабактарында сынчыл ой жүгүртүүнү өнүктүрүү үчүн сунушталган методикалык чечимдер жана сабактын план-конспектисин жаңы талапка ылайык пландаштыруу.
Биологияны окутуудагы ири блоктук-модулдук технология. Өзүн-өзү өнүктүрүү технологиясы жана окуучулардын креативдүү иш аракеттери.
 
Практикалык-лабораториялык сабактарды жүргүзүү үчүн виртуалдык-лабораторияны колдонуу методикасы. 
 28.02. Предмет боюнча окутуунун натыйжаларын баалоо теориясы.  Кекеева Ч.О.  
 
Баалоонун компоненттери: Диагностикалык, калыптандыруучу жана  суммативдик баалоо. Баалоого жаңыча мамиле. Баалоо, баа, белги.
 
 Эл аралык билимди текшерип баалоо долбоорлорунун аткарган , мониторинг (2017-2021).
 Баалоонун критерийлери жана стратегиялары.   Баалоого жекече мамиле жана кайтарым байланышка мүмкүнчүлүк түзүү шарттары.  
 03.03.  Мугалимдердин өз билимин өкызматтары, мааниси. ПИЗА – окуучулардын билим жетишкендиктеринин натыйжасын текшерүү жана баалоо боюнча эл аралык программасы. ОБЖУБ (НООДУ) борборунда даярдалган тесттик тапшырмаларды жана мониторингдин натыйжаларын талкуулоо.  Анализркүндөтүү чеберчилиги. Өз ара тажрыйба алмашуу. Билим берүү мекемелериндеги (орто мекөтептерге, орто-кесиптик лицейлерге, ЖОЖ, музейлерге ж.б.) стажировка.     6  Кекеева Ч.О.  
 05.07. Долбоордук ишмердүүлүктөгү предмет аралык байланышты өнүктүрүү иш аракеттери жана окутуунун натыйжаларына болгон талаптарды өзгөртүү.  2  Кекеева Ч.О.  
 21-кылымдын мугалими жана квалификацияны үзгүлтүксүз жогорулатуунун зарылдыгы. Предмет бюоюнча мазмундук-усулдук багыттар, ОМК боюнча сунуштар. 
 07.03. Жыйынтыктоочу аттестациялоо: Комплекстик тестирлөө, долбоордук иш же сабактын планын презентациялоо     Кекеева Ч.О.  
   Жалпы:  22 50     

Жыйынтыктоочуу Баракча
Итоговая ведомость

     №   ЖЫЙЫНТЫКТООЧУ АТТЕСТАЦИЯ / ИТОГОВАЯ АТТЕСТАЦИЯ Жалпы балл/ Итоговый балл ОП өздөштүрүү деңгээли/Уровень освоения ОП
Угуучунун А.А.А.
  Тестирлөө / тестирование Сабактын конспектисинин иштелмеси/ Разработка конспекта урока
1 Абдырахманова Алтынай Болотбековна  82  4  86  Эң жакшы
2 Азакеева Анара Жаныбековна  84 88   Эң жакшы
3 Жантаева Жаңыл Төлөбековна  72 77     жакшы 
4 Жапарова Бермет Керимкуловна  82 87   Эң жакшы
5 Жумамүдүнова Нурзат  Шайлообековна  76 81     жакшы
6 Кожомбердиева Алина Токтобековна 84  88   Эң жакшы
7 Мамытова Мунира Абытовна   82 86   Эң жакшы
8 Мусаева Зарипа Мырзапаровна   5  5  
9 Нурманбетова Чынара Джумакадыровна  86  91  Эң жакшы
10 Омурбекова Мунар Такеновна  82 86   Эң жакшы
11 Ордобаева  Айгерим Замирбековна  86 90   Эң жакшы
12 Осканова Джилдыз Токтогуловна  84 88   Эң жакшы
13 Сабырканова Мыскал Акжигитовна                90 94   Эң жакшы
14 Сабырова Бермет Бактияровна                 78 82   Эң жакшы
15 Сакматова Венера Боругуловна   86 90   Эң жакшы
16 Сулайманова  Нурия  Акимбаевна  88 3 91   Эң жакшы
17 Султанова Айнура Шабдалыевна   82 86   Эң жакшы
18 Тогузбаева Гулья Кыдыкбековна  84 88   Эң жакшы
19 Тойчубеков Жакшылык Тойчубекович   80 85   Эң жакшы
20 Токочева  Мидина  90 94   Эң жакшы
21 Шайлообекова Элеонора Азимовна  86 91   Эң жакшы
22 Ысмайыл кызы Канымайым 80  85   Эң жакшы
23 Эсенкожоева Анаргүл Кайырбековна  90 95   Эң жакшы
24 Эгембердиева Тангем  78 4 82   Эң жакшы

 

ОКУУ ЖУКТӨМДӨРҮНҮН АТКАРЫЛЫШЫ БОЮНЧА СААТТАРДЫН СЕТКАСЫ

СЕТКА ЧАСОВ О ВЫПОЛНЕНИИ УЧЕБНОЙ НАГРУЗКИ

Окутуучунун аты-жөнү Отулган жалпы сааттар Жалпы сааттар / Всего часов
Лекция Практика Мониторинг
1  Кекеева Ч.О.  50 22  12  84 
2          
3          
4          
5          

Кафедра башчысы __________________